Ik ben nog nooit zo blij geweest met school!
Na een half jaar stage (wat superleuk was) en een periode van bijna alleen maar saaie theorievakken zoals rekenen, talen etc. hebben we nu eindelijk periode 4 met weer allemaal kunstgeschiedenis, kleurlessen, auteursrechten van muziek en hebben we EIN-DE-LIJK weer leuke opdrachten voor deze periode!
Zo moeten we onder de wapuren (zelfstandig werken wat wij elke dag zo 4 uur hebben ofzo) onze eigen opdrachten kiezen en nu hebben ze eindelijk leuke opdrachten erop gegooid zoals: CD hoesjes ontwerpen, Boekcovers maken, Videoclip opnemen, Intro van een bestaande film ontwerpen, Film maken (waarmee je duizend euro kan winnen), je eigen animatie maken, iets over je idool maken (poster, flyer, filmpje, fotoserie, tekenserie, presentatie eigenlijk mag daar van alles) en ga zo maar door! :D
Ook hebben we voor een vak de opdracht gekregen om voor het fractiehuis in Zwolle de ramen te verzinnen (schildering, posters etc) en de leukste 9 worden uitgevoerd en mogen we exposeren in het fractiehuis!
Gosh ik heb gelijk weer een enorme motivatieboost terwijl mijn motivatie ver onder het 0 punt zat! x'D
dit moest ik gewoon ff melden
[ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 14:49 ]
dream, dare, fly!