• Je hebt toestemming om te beginnen aan je schrijfwedstrijd. Je hebt één week de tijd om het topic te openen.
    groetjes Amused.



    Ik heb dus toestemming om een schrijjfwedstrijd te openen. Eindelijk!

    Regels:
    - Je levert je verhaal altijd op tijd in behalve als je op voorhand uitstel hebt gevraagd. Als je toch niet op tijd inlevert zonder te waarschuwen lig je uit de wedstrijd.
    - Elk verhaal schrijf je zelf en je gebruikt GEEN smileys in je tekst.
    - Ik wil graag een origineel verhaal. Dus baseer je niet op bekende verhalen zoals twilight ofzo.
    - Er zijn 5 rondes en bij elke ronde heb je 2 weken de tijd. Er valt ook niemand af omdat ik het leuker vind als iedereen verschillende kansen heeft als bijvoorbeeld de opdracht je niet zou liggen. Op het einde worden al de punten bijeengeteld en diegene met de meeste punten wint uiteraard.
    - [EDIT] Lever je verhaal in via een link ernaar met een pb'tje.

    Prijs:
    Natuurlijk eeuwige roem en ik zet een gedicht/verhaal/poll/quiz naar keuze op mijn profiel en ik maak een beetje reclame bij vrienden erover.

    Jury:
    - SweetCola
    - Groen
    - Positive---> Uitgestapt
    - Headaches (ik)

    Schrijvers:
    - Bronte
    1- 7.3 - 2- 7.3 - 3- 7.3 - 4- 7.7 - 5-


    Afvallers:
    -Fides
    -She
    -Mavado
    -BROWNIE
    -Aria
    -Goldenwings
    -ARobben
    -Professor
    -Tranquilized
    -xRidiculus
    -NAZIPUNK (1 - 7.5)
    -Puta (1 - 6.5)
    -Michellexoxo (1 - 7)
    -Sapphira (1 - 9)
    -Mudblood (1 - 7.4 - 2 - 7.5)
    -Hilfiger (1 - 8.9 - 2 - 7.8)
    -Erato (1 - 8.4 - 2 - 8.5)
    -Mayfly (1 - 8.5 - 2 - 8.5 - 3 - 8.4)
    -Before (1 - 6.6 - 2 - 6.3 - 3 - 7.8)
    -Apophis (1 - 7.6 - 2 - 8.5 - 3 - 8.1 - 4- 8)
    -Holmes (1 - 9.2 - 2 - 7.2 - 3 - 8.8 - 4 - 8.3)

    Opdracht 1:
    Maak een stand alone rond een liedje. Je mag zelf kiezen of je je baseert op de sfeer van het liedje of de lyrics of beiden. Zorg wel dat je verhaal niet hetzelfde is als het verhaal van de lyrics. Maak er iets origineel van. Je mag kiezen uit 25 liedjes die ik pas laat zien als de inschrijvingen gesloten zijn. De hoofderegel is: be original
    Ik weet zelf wel dat de opdracht niet echt origineel is, maar ik heb ze zelf ook al is bij een wedstrijd moeten maken. En persoonlijk vond ik het een hele leuke opdracht. Hopelijk vinden jullie dat ook! Veel succes!
    Aantal woorden:Min. 500 woorden
    Taal:Nederlands of Engels
    Inleverdatum: 25 mei


    Opdracht 2:
    Schrijf een korte inleiding van een onbestaand boek. Je verzint alles dus zelf. Je werkt rond een bepaald genre die je mag kiezen uit de lijst die ik opgeef. Zorg dat ik zie in het stuk tekst dat het over dat genre gaat. Maak me warm om verder te lezen, maak het niet te bont en vooral BE ORIGINAL!(pas op er is nu een maximum aan woorden)
    Aantal woorden: max. 800
    Taal: Nederlands
    Deadline: 10 juni

    Je mag kiezen tussen deze genres:
    - Horror
    - Thriller
    - Komedie
    - Science fiction


    Opdracht 3:
    Jullie moeten een verhaal schrijven op basis van een waargebeurde ramp. De ramp mag uit een verre geschiedenis komen, maar alle feiten moeten wel juist zijn. Ook moet het een ramp zijn die veel mensen tegelijkertijd trof. De persoon of personen waarover je schrijft zijn wel volledig fictief. Zorg dus dat de informatie, die je nodig hebt als basis, waar zijn. Wees ook weer origineel en maak gebruik van veel emoties!
    Woorden: min. 1000
    Taal: Nederlands
    Inleverdatum: 26 juni



    Opdracht 4:
    Schrijf een verhaal rond een waarde. Ik wil dat je deze op een originele manier naar voren brengt in het verhaal. Je mag zelf kiezen wat voor een genre, in welk vertelperspectief en hoe je dit doet. Maar de waarde kies je zelf niet.(extra uitleg zie story)
    Aantal woorden: Min. 800
    Taal: Nederlands & Engels
    Inleverdatum: donderdag 14 juli


    Opdracht 5:
    Schrijf een verhaal waarin je verschillende zintuiglijke waarnemingen neerschrijft door de ogen van een alledaagse persoon. Bijvoorbeeld een vuilnisman die het vuilnis ophaalt. Maar maak je verhaal zo dat de alledaagse dingen iets speciaal en interessants krijgen. Je mag natuurlijk de persoon in kwestie een eigen levensverhaal geven. Ik wil dat je het in een hij-of zij-vertelstandpunt schrijft en in de tegenwoordige tijd. Wees origineel en verras me!
    Aantal woorden: Min. 800 woorden
    Taal: Nederlands
    Inleverdatum: Zaterdag 6 augustus
    Veel succes!


    Story met de opdrachten, verhalen, beoordelingen en punten. Neem een abo!

    Veel succes en plezier iedereen!

    Groetjes, Headaches


    Winnaar: Bronte

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 11:18 ]


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Mag ik nog meedoen?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Komop ik wil beginnen...


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Kom online Headache :9~


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Kom online! Wij willen de liedjeslijst!!!


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Alcatraz schreef:
    Kom online Headache :9~


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Alcatraz schreef:
    Kom online Headache :9~

    laten we 'r imbox volspammen(krul)


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    She schreef:
    (...)
    laten we 'r imbox volspammen(krul)

    (A)


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Fides schreef:
    Mag ik nog meedoen?

    Jah hoor, ik zet je op de lijst.

    En mensen ik heb ook veel schoolwerk enzo. Dus ik zit niet constant op Q!
    Maar de muziek lijst komt binnen 10 min ong on


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Kan ik nog meedoen? -aa-


    It's time to be happy again.

    Headaches schreef:
    (...)
    Jah hoor, ik zet je op de lijst.

    En mensen ik heb ook veel schoolwerk enzo. Dus ik zit niet constant op Q!
    Maar de muziek lijst komt binnen 10 min ong on


    Yaay, (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Euhm, Abilities heeft eerder gezegd dat ze wou meedoen dan Fides,
    gewoon even melden


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Opdracht 1 + muziek lijst
    Elk liedje mag wel maar één keer gekozen worden!! Dus zet het liedje dat je wil onderaan bij reacties. Wie eerst is, is eerst.


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Headaches schreef:
    Opdracht 1 + muziek lijst
    Elk liedje mag wel maar één keer gekozen worden!! Dus zet het liedje dat je wil onderaan bij reacties. Wie eerst is, is eerst.


    Wil je hem dan alsjeblieft activeren?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Had ik niet gezien en sry dat het niet geactiveerd was. Dus wat anders als we champagne en fides nog laten meedoen. 2 meer of minder zijn jullie daarmee akkoord of vind je het niet eerlijk?


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Weet je ik laat ze gewoon meedoen!


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak