• Victoria Adams is getrouwd met voetballer David Beckham en als David twee maanden vrij neemt om met zijn vrouw weer naar zijn vaderland te gaan samen met zijn drie zoons, Brooklyn, Cruz en Romeo, dacht hij dat de relatie tussen hem en Victoria weer sterk zou worden. Maar helaas had hij het fout. Nog steeds hadden hij en zij vaak ruzie, sliepen ze apart, hadden ze elke dag wel een huilend kind in hun armen liggen tot dat de jongere zus van Victoria plots voor hun deur staat. [...] haar huis in Londen was helemaal afgebrand en toen ze hoorde dat de familie Beckham weer naar Londen zou vertrekken hoopte ze dat ze daar mocht verblijven tot dat ze weer een eigen huisje had. [...] steunt zus in de slechte band tussen haar zus en die van David. Als Victoria voor haar kledinglijn weer twee weken naar Los Angeles vertrekt ontstaat er een passionele, sterke band tussen [...] en David. Maar als [...] echt door heeft dat ze zich aangetrokken voelt, verlaat ze per direct het huis, omdat ze haar zus niet wilt kwetsen. En laat ze een verbaasde en teleurgestelde David achter. Maar van haar vertrek is hij niet gesteld. David zoekt heel Londen af naar [...] omdat ze nooit meer bij hem mag weg gaan.


    Doen of niet?
    Titel? Denk na alsjeblieft
    Naam meisje?
    Origineel?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Doen
    Titel: Ik zal even nadenken(flower)
    Naam: Amelia, Sophia, Raquel, Luena...
    Orgineel: JAAAA:Y)


    ~

    Doen of niet? Doen!
    Titel? Passion, sisters? (ik ben slecht in lange titels)
    Naam meisje? Ik ben nog slechter in namen dan in lange titels.
    Origineel? Adôh!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Doen of niet? Doen!
    Titel? I'm date your husband Faal! HAHA
    Naam meisje? Anouk
    Origineel? Jaa (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Doen of niet?Ja, ookal is het met Beckie. (krul)
    Titel?Intergalactic Lovers of I never meant to cause you trouble?
    Naam meisje? Evy, don't know.
    Origineel?. jup ;d


    The best things in life aren't things.

    Walcott schreef:
    Doen of niet?Ja, ookal is het met Beckie. (krul)
    Titel?Intergalactic Lovers of I never meant to cause you trouble?
    Naam meisje? Evy, don't know.
    Origineel?. jup ;d

    Evy vind ik een mooie naam! Terri zou ook nog kunnen, of Grace, Emily, Scarlett of Alice.
    En als titel zou ik 'Every Breath You Take' (The Sting) nemen of 'Follow Me' (Usher), 'Hero' (Enrique Iglesias) lijkt me ook echt een hele mooie titel, stel je voor :3.


    Where there is a sea there are pirates...

    Doen.
    Lover of the light.
    Sophia.
    Jep.


    Everything is worse without music.

    Hij staat online


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Maar Vic en Becks zijn echt een geweldig koppel ;-;


    SLOAN.