• Ja, dat vroeg ik me af. Het viel me op dat sommige/veel topics gesloten worden zonder een mod-mededeling eronder waarom dat zo is. Dus is dat veranderd?


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Soms vraagt de user om hem te sluiten. Dan staat er vaak geen mededeling.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Weet niet maar ik vind het heel irritant.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Passerby schreef:
    Soms vraagt de user om hem te sluiten. Dan staat er vaak geen mededeling.


    Meestal staat er dan toch: "Topic gesloten op verzoek van user."


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Misschien dat sommige mods het vergeten? Ik probeer het iig nog wel gewoon te doen (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Submission schreef:
    (...)

    Meestal staat er dan toch: "Topic gesloten op verzoek van user."
    Vaak niet. Of toch niet bij mij. En soms worden ze gesloten omdat er al een topic over was bv en dan melden ze het vaak ook niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Omniscience schreef:
    Misschien dat sommige mods het vergeten? Ik probeer het iig nog wel gewoon te doen (:


    Oh oké. Ik dacht dat het veranderd was of zo. Dus bedankt ^^


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Nikki ons leuke topic is niet gesloten op verzoek van users, maar pretbedervers. C:


    We're all mad here.

    Romeo schreef:
    Nikki ons leuke topic is niet gesloten op verzoek van users, maar pretbedervers. C:



    Ksst jij,
    ga weg kinderachtig kind. xd


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Submission schreef:
    (...)


    Ksst jij,
    ga weg kinderachtig kind. xd

    Sorry hoor, maar ik had daarop eerst serieus gereageerd, jij niet! Oversekste puber.


    We're all mad here.

    Romeo schreef:
    (...)
    Sorry hoor, maar ik had daarop eerst serieus gereageerd, jij niet! Oversekste puber.


    Niet waar jij zorgt er altijd voor dat ik off-topic ga D:
    Ga weg.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    -leaves.


    We're all mad here.

    Omdat ik om mijn mobiel zat en moest douchen en me ook nog eens niet goed voelde. Dus daarom sloot ik dat topic, 'Damn', zonder er iets bij te zeggen. En er waren zoveel meldingen over en iemand ging mij zelfs in het gastenboek vragen of het topic nog eens gesloten werd. En ja, mods hebben het ook druk, hoor en kunnen niet direct altijd een topic sluiten. Voor zover even mijn frustratie. Danku (:! Voor de rest probeer ik 't er altijd wel in te zetten, hoor ^^.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Excalibur schreef:
    Omdat ik om mijn mobiel zat en moest douchen en me ook nog eens niet goed voelde. Dus daarom sloot ik dat topic, 'Damn', zonder er iets bij te zeggen. En er waren zoveel meldingen over en iemand ging mij zelfs in het gastenboek vragen of het topic nog eens gesloten werd. En ja, mods hebben het ook druk, hoor en kunnen niet direct altijd een topic sluiten. Voor zover even mijn frustratie. Danku (:! Voor de rest probeer ik 't er altijd wel in te zetten, hoor ^^.


    Nee het ging meer over in het algemeen ik snap dat daar meldingen over waren. & ja ik snap dat je het druk hebt maar ik dacht misschien een nieuwe handelings methode- dat klinkt duur.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Submission schreef:
    (...)

    Nee het ging meer over in het algemeen ik snap dat daar meldingen over waren. & ja ik snap dat je het druk hebt maar ik dacht misschien een nieuwe handelings methode- dat klinkt duur.

    Oja, ik ben niet boos op je, hoor ^^ Maar ik moest dit nog even kwijt :'D Want ik werd echt pissed van die opdringerige reactie in mijn gastenboek.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2011 - 16:15 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Excalibur schreef:
    (...)
    Oja, ik ben niet boos op je, hoor ^^ Maar ik moest dit nog even kwijt :'D Want ik werd echt pissed van die opdringerige reactie in mijn gastenboek.


    Ja dat snap ik ^^ gooi het eruit zou ik zeggen ^^

    [ bericht aangepast op 10 mei 2011 - 16:16 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain