• Frankrijk > Hawaï > Duitsland > Nederland > Spanje.
    Ik ga dit jaar naar Spanje met mijn familie voor een week. Ik ben nog nooit in spanje geweest dus ik wed dat het even geweldig gaat worden als de rest. Waar zijn jullie allemaal al geweest? en waar gaan jullie dit jaar naar toe? En ik weet zekker dat we volgend jaar weer naar Frankrijk gaan, ons land waar we geboren zijn omdat mijn vader zijn zus daar woont.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2011 - 20:07 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Duitsland,Nederland,België (waar ik woon),Frankrijk.

    En ik ga dit jaar naar Zweden en Denemarken,waarschijnlijk ook wel is een dag ofzo naar Nederland,Duitsland of Frankrijk.

    Spanje, Italië, Frankrijk, Engeland, Duitsland, Zwitserland, Nederland en dat is het helaas volgens mij.
    En deze vakantie geraak ik België niet uit want ons tripje naar Disneyland is helaas uitgesteld. :/

    [ bericht aangepast op 9 mei 2011 - 20:25 ]

    Uhh... Mauï tot nu toe, En ik ben net op de Canarische eilanden geweest. :9~


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Even denken waar ik allemaal geweest ben...
    België, Duitsland, Luxemburg (half uurtje XD), Tsjechië, Frankrijk, Engeland, Schotland, Suriname en dat was het geloof.

    Ik ben dit jaar met school naar Engeland geweest en in de zomer gaan we niet weg. Ik ben wel afgelopen herfstvakantie in Parijs geweest (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik ga dit jaar naar Tjechië. (: En jeetje, waar ben ik allemaal al geweest? xd Brazillië, België, Nederland, Frankrijk, Duistland, zwitserland, Oostenrijk, Italië, Griekenland, Polen, Luxemburg en Engeland. Dat is even wat ik kan bedenken. x)

    [ bericht aangepast op 9 mei 2011 - 21:06 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik ga niet op vakantie dit jaar (no_chears)
    & ik heb geen zin om na te denken waar ik al ben geweest.


    -

    Tenerife, Gran Canaria, Corfu, Turkije

    Ibiza
    heb er zin in! ;3


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Geweest in: Frankrijk, Nederland, Luxemburg, Duitsland, Spanje, Oostenrijk, Italië, Zweden, Denemarken, Zwitserland, Polen, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk & Turkije.
    En dit jaar opnieuw Italië en misschien ook Polen opnieuw (:


    effort never betrays you

    ik ben geweest in : nederland,belgië , Luxemburg en Frankrijk.
    Dit jaar ben ik zielig ik gaa niet op vakantie(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Geweest; Engeland, India, Duitsland, Griekenland, België, Italië & Frankrijk. =)
    Dit jaar; Eerst naar Engeland voor familie <3 en dan Spanje. ! =D

    Spanje is echt geweldig! en de mensen zijn zo aardig! Waar ga je precies heen?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Saudi Arabie (ofzo, schrijf dat nooit goed), Maleisie, Bangkok (lag bij Thailand dacht ik, of in Thailand), Hongkong, Sint Maarten/Curacao, Filippijnen, Duitsland, Nederland (duh), Belgie, Luxemburg, Frankrijk, Spanje, Portugal, Engeland, Duitsland, Polen, Tsjechie, Zwitserland, Turkije, Denemarken.

    Dit jaar ben ik geweest/ga ik heen: Duitsland, Turkije, Frankrijk.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2011 - 21:05 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hé, ik ga ook 1 dag naar Spanje. _O_
    En dan ga ik nog 2 weken naar de Portugese kust. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik ben in Turkijen geweest, frankrijk italie duitsland en Tenerife.

    Maar ik ga al lang niet meer op vakantie:( Arme ik xD


    What is youre favo scary movie?

    Nederland-Duitsland-Belgie-Luxemburg-Frankrijk-Turkije-Griekenland-China en amerika
    Dit jaar gaan we weer naar Frankrijk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one