• Frankrijk > Hawaï > Duitsland > Nederland > Spanje.
    Ik ga dit jaar naar Spanje met mijn familie voor een week. Ik ben nog nooit in spanje geweest dus ik wed dat het even geweldig gaat worden als de rest. Waar zijn jullie allemaal al geweest? en waar gaan jullie dit jaar naar toe? En ik weet zekker dat we volgend jaar weer naar Frankrijk gaan, ons land waar we geboren zijn omdat mijn vader zijn zus daar woont.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2011 - 20:07 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Amerika - Ik woon daar duh - Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Engeland, Oostenrijk, Hongarije, Ierland, Turkije, Marokko, Servië, Kroatië, Bosnië & Montenegro (:

    [ bericht aangepast op 9 mei 2011 - 21:20 ]

    Ehhm, waar ik allemaal ben geweest, tsja; Nederland, Belgie, Frankrijk, Duitsland, Hongarije, Tsjechië, Spanje, Costa Rica, Curaçao, Venezuela. En dan zal ik er vast nog wel een paar zijn vergeten. En nee, we gaan niet elk jaar op vakantie, bijna nooit zelfs. ^^
    Óf we dit jaar gaan, is ook nog maar de vraag. En waarheen is helemaal een raadsel. Nog even verzinnen dus...


    Land vergeten

    [ bericht aangepast op 9 mei 2011 - 21:40 ]


    Bad decisions make good stories.

    Ik ga naar Frankrijk (:


    It ain't broke, so don't fix it.

    Geweest in:
    Nederland, Frankrijk, Duitsland, Italië, Oostenrijk, Hongarije, Polen.
    Dit jaar naar:
    Italië en heeeeeeeel misschien Polen /familie


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    HARRYHARRY schreef:
    Spanje is echt geweldig! en de mensen zijn zo aardig! Waar ga je precies heen?

    Dat weet ik niet, mijn moeder slaapt al dusja xd


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse