• mijn moeder is zwaar depressief.
    ze heeft ongv een jaar op het ziekenhuis gezeten,het ging een tijd goed.
    maar nu is ze ontslagen uit het ziekenhuis en gaat het weer niet,en echt iedere seconde huilt ze,heb ook al meegemaakt dat ze dood wil.
    ik was bang om haar kwijt te raken,en telkens als ze huilt krijg ik dat gevoel weer terug.
    wat moet ik hiermee?,ik heb nog geen enkele minuut rust gehad,of ik moest er al troosten.
    alleen op school heb ik rust.

    ik wil niet klagen ofso,of dat ik tveel aan mezelf denk


    Where words fail, music speaks

    Maartje... moet je iets vertellen?

    Ahww... Das trouwes wel zwaar klote. Krijgt ze geen anti-depressiva?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    SinCity schreef:
    Maartje... moet je iets vertellen?

    Ahww... Das trouwes wel zwaar klote. Krijgt ze geen anti-depressiva?

    vertel me maar:D
    jawel ze heeft alle medicijnen die ze kon krijgen geahd maar ze werkten niet en toen kwam die ECT die schokken in je hoofd./
    werkte ook nie xd
    achja xD


    Where words fail, music speaks

    oo:O je bent helemaal niet vervelend,, je mag juist wel even klagen


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Wat heftig, kun je er met een familielid over praten? Btw, je stelt je helmaal niet aan hoor, ik zou me ook zo voelen als ik jou was.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Nosferatu schreef:
    Wat heftig, kun je er met een familielid over praten? Btw, je stelt je helmaal niet aan hoor, ik zou me ook zo voelen als ik jou was.

    dankje voor je steun:D
    xD
    men pa zit er ook mee,en de rest denkt dat het niet zo erg is Xd


    Where words fail, music speaks

    Nosferatu schreef:
    Wat heftig, kun je er met een familielid over praten? Btw, je stelt je helmaal niet aan hoor, ik zou me ook zo voelen als ik jou was.


    Food.

    Dat is rot! Probeer je moeder zoveel mogelijk te troosten.
    Er zijn medicijnen voor hoor.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Nou...Dit komt me heel bekent voor. (cat) Probeer haar te troosten en laat haar merken dat je voor haar klaar staat! en zoals Depulso al zei,er zijn medicijnen voor.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2011 - 17:01 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Dat had mijn moeder vorig jaar ook. Ik wil er liever niet over praten maar, zij moest ook in het ziekenhuis, bij de. - Ik wil niet beledigend doen hoor maar bij die rare, gekke mensen -. Ik krijg ook tranen in me ogen als ik er aan moet denken, dat mijn moeder bij hun moest zitten. Ik weet nog dat ik toen ik haar kwam opzoeken dat er een vrouw was die een stoel omgooide enzo. Ze was ontslagen uit het ziekenhuis en er zijn ook hele erge dingen gebeurt, waar ik het niet over wil hebben. & ik ken ook andere mensen die dat hebben meegemaakt. Maar het is meestal iets uit het verleden. Ik weet precies hoe je je voelt, want mijn moeder ging ook uit het niets huilen. En het enige wat je kan doen, is afwachten, troosten misschien soms opvrolijken & laten merken dat ze een goede moeder is. Mijn moeder kreeg medicijnen. Nu is het over, maar ze is nu wel sneller boos..

    [ bericht aangepast op 9 mei 2011 - 17:10 ]