• Members of the WAG-gang

    Maestro - Lynn - WAG van Xavi.
    Nerazzurri - Kim - WAG van Wesley Sneijder.
    Referee - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Tuilla - Elena - WAG van David Villa.
    Beckham - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Azza - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    B0JAN - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Balloonatic - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Recession - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Fabregas4 - Nikki - WAG van Cesc Fabregas


    [ bericht aangepast op 9 mei 2011 - 14:55 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Zeg, Amber, ben jij niet stiekem mijn verloren tweelingzus? (wbw)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Denk het wel man!

    Wow, we zijn wel eén grote familie hier dan man, want ik ben ook al Malissa's tweelingzus! :'D


    Hope goes lost but never dies.

    Ik ben nog steeds niet vrolijk(no_chears)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    drieling (banana)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Tuilla schreef:
    reinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


    Dude, waarom had je dat in het andere topic neer gezet?(krul)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    wat is er Reina?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Referee schreef:
    (...)

    Dude, waarom had je dat in het andere topic neer gezet?(krul)
    Omdat ik dacht dat je eraan kwam, maar dat was niet zo #fail -.-


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Stiekem zijn we gewoon allemaal de dochters van de Spaanse prins en zijn we naar Nederland gebracht om normaal op te groeien. Later op onze 18e verjaardagen worden we verteld wie we zijn en worden we naar Spanje gebracht, waar we elkaar ontmoeten.

    En dan zie je daar éen dikke reunië 'OMG AMBER JIJ OOK HIER?' 'HEE ELENA WAT TOEVALLIG' 'HOI PIEPELOI IK BEN ER OOK!' 'HEE MALISSA!'

    En dan blijkt dat we zussen zijn. En de oudste word koningin en dat is Malissa -geloof ik- dus die mist alle fun. En Bo wordt dan haar koning en Lio word mijn prins en David de jouwe. En dan kopen we Barça en zijn we ere-leden :9~

    [ bericht aangepast op 9 mei 2011 - 15:39 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Tuilla schreef:
    (...)Omdat ik dacht dat je eraan kwam, maar dat was niet zo #fail -.-


    Ghehehe fail

    En ik ben dus nog steeds niet vrolijk omdat iedereen me aan het verlies van Ajax herinnert.
    SO PLEASE
    Doe het hier niet;$(bloos)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik ben volkomen stil.. -waar is die ninja smiley D:-

    (bat)


    Hope goes lost but never dies.

    Recession schreef:
    Stiekem zijn we gewoon allemaal de dochters van de Spaanse prins en zijn we naar Nederland gebracht om normaal op te groeien. Later op onze 18e verjaardagen worden we verteld wie we zijn en worden we naar Spanje gebracht, waar we elkaar ontmoeten.

    En dan zie je daar éen dikke reunië 'OMG AMBER JIJ OOK HIER?' 'HEE ELENA WAT TOEVALLIG' 'HOI PIEPELOI IK BEN ER OOK!' 'HEE MALISSA!'

    En dan blijkt dat we zussen zijn. En de oudste word koningin en dat is Malissa -geloof ik- dus die mist alle fun. En Bo wordt dan haar koning en Lio word mijn prins en David de jouwe. En dan kopen we Barça en zijn we ere-leden :9~
    HAHAHAHA hoe droog 'Hoi piepeloi' GHAHAHHAA
    Verder wel een goed plan haha


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Referee schreef:
    (...)

    Ghehehe fail

    En ik ben dus nog steeds niet vrolijk omdat iedereen me aan het verlies van Ajax herinnert.
    SO PLEASE
    Doe het hier niet;$(bloos)
    Eeh, Reina.. weetje?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Tuilla schreef:
    (...)HAHAHAHA hoe droog 'Hoi piepeloi' GHAHAHHAA
    Verder wel een goed plan haha

    Ik zie Malissa dat gewoon echt zeggen hoor, haha :'D


    Hope goes lost but never dies.

    Tuilla schreef:
    (...)Eeh, Reina.. weetje?


    Waag het eens om een stomme opmerking te maken


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Recession schreef:
    (...)
    Ik zie Malissa dat gewoon echt zeggen hoor, haha :'D
    HAHAHAHAHA


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John