• Ik heb op vakantie een nieuwe broek gekocht, hij is heel wijd en camelkleurig. Zelf vind ik hem heel erg leuk, en deed hem dan ook zonder problemen aan op vakantie. Maar dan wilde ik hem vandaag aandoen naar school, en dan begin je er toch aan te twijfelen. Zouden ze hem wel leuk vinden, etc? Ik ga zo naar school, gewoon lekker in deze broek.

    Dit heb ik altijd, dan moet ik me er even over heen zetten, en dan zal je zien dat iedereen het wel leuk vindt. Dus:

    Trek je niets aan van wat anderen mensen dragen, draag gewoon wat je zelf leuk vindt. (nerd)


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    vind ik ook:D


    Where words fail, music speaks

    Ik heb altijd hetzelfde probleem.:Y)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Schijt aan de rest hebben


    Some angels have no wings.

    Ik heb dat probleem nooit. ;D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik heb dat ook altijd, en uiteindelijk blijft het dan toch in mijn kast liggen, echt zonde.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Louisaaa schreef:
    Schijt aan de rest hebben


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dwaalspoor schreef:
    Ik heb dat ook altijd, en uiteindelijk blijft het dan toch in mijn kast liggen, echt zonde.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    soREAL schreef:
    vind ik ook:D


    I´m nothing special.

    Is ook zo,mensen moeten niet zo op andere meningen letten.
    Ik heb vandaag wel een tig vreemde blikken gekregen omdat ik een rok en halter topje aan heb(het is niet zo heel warm),maar boeie.
    Als jij het leuk vind moet je het gewoon dragen en de mensen wiens mening er wel toe doe vinden het meestal toch wel leuk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wat andere mensen van mij vinden kan me echt geen reet schelen, zolang ze zich maar niet bemoeien meet me als ik het hen niet vraag :'D


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Dwaalspoor schreef:
    Ik heb dat ook altijd, en uiteindelijk blijft het dan toch in mijn kast liggen, echt zonde.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik kijk gewoon of ik het zelf leuk vind en dan trek ik het aan, al vindt de rest van de wereld het spuuglelijk :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Ik kijk gewoon of ik het zelf leuk vind en dan trek ik het aan, al vindt de rest van de wereld het spuuglelijk :')