• Sylli droomde lang vandaag.. en hij was vaag o-O

Ik was in een ruimte met tafels, en was een disco ofzo,
    Er waren alleen maar meiden.. & opeens kregen we allemaal een vriendje.
    Ik zag allemaal vet knappe jongens ;D
    & toen werd ik opeens gezoend.. Ik weet in begod niet door wie.. maar hij zoende lekker ;D

Toen gingen de jongens weg...
    Later kwamen ze weer.. & ik zocht naar mijn "vriendje"
    Iemand zoende me opeens o-O en dat was blegh... Ik keek en zag een dikke met omhoog rood geverfde haar.. LELIJK :O hij zei dta we hadden.. Ik geloofde dat niet ;D EN BAF ik maakte het uit en ging beetje emo achtig in een hoekje zitten omdat mijn lekker zoenende vriendje dr niet meer was..

Toen was feest over.. en gingen ik en nog paar naar een ander feest [we gingen de gang door en liepen naar een ander ruimte]
    en toen hoorde we sweet dreams van marilyn monroe [naam verkeerd i know] en toen werd ik wakker..

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

ik wil ook wel zon droom hebben ;)
    toch raar dat einde :P

[ bericht aangepast op 9 mei 2011 - 9:26 ]

Where words fail, music speaks

SinCity schreef:
    Lolz, ik droom ook wel uns raar, maar toch, zó raar?

Ghehe ;P

Mitch377 schreef:
    Ach ik droom zo vaak zo raar xD

Ik ook, maar deze heb ik gwn helemaal onthouden ;P
    En iemand die ik ken die droomt ook echt raar o-O
    Vooral als hij stoned ga slapen..
    Tip doe dat niet.. je krijgt rare dromen xd

soREAL schreef:
    ik wil ook wel zon droom hebben ;)
    toch raar dat einde :P

Ghehe geloof me, je wilt het niet ;P ik wil weten wie die gastje was die lekker kon zoenen ;D en die einde was idd raar.. waar het op sloeg weet ik niet.. maar die dag erna kwam wel Ned Survival gids met die positief&negatief ook waar die negatieve mensjes elkaar aanraken en dan BOEM en je krijgt dan zow deuntje.. die lijkt [of is van] op Sweet Dreams van MAryblalba

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Ik droom nog raarder soms (krul)
    Ik had een keer seks in een droom en ik weet niet met wie ;___; fml.

[ bericht aangepast op 9 mei 2011 - 13:32 ]

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Voiceless schreef:
    Ik droom nog raarder soms (krul)
    Ik had een keer seks in een droom en ik weet niet met wie ;___; fml.

Owww, dan is zoenen met een vreemde toch nog niet zo erg...
    Hmm.. ik hoef geen sex in me droom.. word ik ff ontmaagd in een droom.. hoe gekker kan je et krijgen..

Fellatio schreef:
    (...)

Owww, dan is zoenen met een vreemde toch nog niet zo erg...
    Hmm.. ik hoef geen sex in me droom.. word ik ff ontmaagd in een droom.. hoe gekker kan je et krijgen..

Lijkt me echt heeeeel raar

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Mitch377 schreef:
    (...)

Lijkt me echt heeeeel raar

Jah, dat bedoel ik.. Dus dat doen we maar ff niet ;D

Fellatio schreef:
    (...)

Jah, dat bedoel ik.. Dus dat doen we maar ff niet ;D

Helemaal mee eens

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Weer een vage droom gehad waar dus geen ene kut van klopt...

ik was bij me pa.. en een vriend kwam op bezoek [die aan andere kant van Nederland woon o-O] Alleen ik wou niet naar hem kijken.. hij stond achter op het plein.. & ik + me pa + me broertje + me zusjes gingen me jongste broertje ophalen. & die vriend stond bij de auto. Ik vertikte het om hoi te zeggen en te kijken o-O

Vet vaag.. de dingen die niet kloppen
    - Me ena jongste broertje mag niet eens meer bij me pa komen
    - Me jongste broertje is niet van mijn pa
    - Die vriend weet niet eens waar mijn pa woon.
    - Als ik hem zie zou ik hem gelijk knuffelen.

Kut dromen XD

Ooohkeeey jij droomt echt raar

Mitch377 schreef:
    Ooohkeeey jij droomt echt raar

Woeps.. nja ik wou dus zeggen ;

Dat jij gwn jaloers ben ;D

Nee eigenlijk niet.. maar weet niet meer wat ik wou zeggen

[ bericht aangepast op 10 mei 2011 - 15:41 ]

Hahaha ik ben niet jalours hoor.
    Ik droom soms ook SUPER raar over dingen die dus noooit zouden gebeuren xD

Nou vertel op je maakt me nieuwsgierig:$

Nou ik droomde bv een keer dat ik GHB nam in mijn droom.
    Dat is echt iets wat ik dus nooit zou doen!

Sommige dromen zijn voorspellend :X

Ghehe, maar dan is die droom niets vergeleken met de mijne -.-

Ik had gedroomd dat er mensen waren touren in een tourbusje, en ze hadden geen eten meer en heel veel honger. Ik liep gewoon door de stad en kwam toevallig langs het busje. Toen wouden ze me opeten. Ze hadden me meegenomen, en ze brachten me naar zo'n gebouw. "We eten je op (bendedatumvergeten) Mei." O_o Dus ik zet het op m'n rennen.
    Toen ging het over op een andere vreemde droom. (Maar ik bespaar jullie tijd en leeswerk, want ik droom de vreemdste dingen.)
    En ik droomde een keer dat ik frambozen die 10 centimeter lang waren at. :Y)

[ bericht aangepast op 10 mei 2011 - 16:01 ]

There's power in the words you whisper.