• Ik heb ruzie met mijn 2 beste vriendinnen. Ging erover dat ik dronken was, hun koninginnedag heb verneukt, maar ik wilde dus naar huis en hun wilden niet mee. In plaats daarvan gingen ze met allemaal jongens lopen kloten. Toen ze uiteindelijk terug wilden fietsen heb ik met m'n zatte kop keihard "kanker op" ofzo geschreeuwd en ben ik weggefietst. Nu wil ik het goedmaken, maar ik vind het zo moeilijk omdat het dan 2 tegen 1 is.. Ik kan in mn eentje niet zoveel beginnen. Heeft iemand tips?

[ bericht aangepast op 8 mei 2011 - 21:23 ]

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

Ze hebben jou laten zitten, als ze dat niet hadden gedaan had jij waarschijnlijk ook dat naar hun toe geschreeuwd. Misschien ben jij niet degene die zich op het eerste punt moet verschuldigen. (:

[ bericht aangepast op 8 mei 2011 - 21:24 ]

your eyes are like stars in the night.

Sorry zeggen meer kan je niet doen. En misschien de volgende keer minder drinken?

Some angels have no wings.

Poseidon schreef:
    Ze hebben jou laten zitten, als ze dat niet hadden gedaan had jij waarschijnlijk ook dat naar hun toe geschreeuwd. (:

Nee, tuurlijk niet. Ik was dronken, maar ook heel boos..

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

Tranquilized schreef:
    (...)

Nee, tuurlijk niet. Ik was dronken, maar ook heel boos..

Ik zou ook heel boos zijn, maar ik vind ook echt dat ze jou gewoon niet daar hadden moeten laten zitten. Als jij met jongens zou gaan kloten zouden hún ook boos zijn. (:

your eyes are like stars in the night.

Aan de ene kant heb jij wat verkeerd gedaan, maar zij hebben jou ook laten stikken. Ik denk dat je gewoon je excuses moet gaan aanbieden en er bij vragen waarom ze je hebben laten stikken.. Als jullie allemaal koppig gaan blijven, dan zal er van jullie vriendschap niet veel van in huis komen anders

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Tranquillity schreef:
    Aan de ene kant heb jij wat verkeerd gedaan, maar zij hebben jou ook laten stikken. Ik denk dat je gewoon je excuses moet gaan aanbieden en er bij vragen waarom ze je hebben laten stikken.. Als jullie allemaal koppig gaan blijven, dan zal er van jullie vriendschap niet veel van in huis komen anders

Ik heb vorige week al tegen 1 van hun sorry gezegd, maar dat mislukte nogal. Ze zei iets van ja wij wilden ook gewoon een leuke avond hebben.. Toen werd ik pissed en was het alsnog niet goed.