• 15 februari 2011

    ‘Één maand geleden begon het allemaal; ik werd geïrriteerd door twee jongens, en hij, Dwayne Ruitenburg, hielp me ze weg te jagen. Sinds toen is het allemaal hard gegaan, we werden vrienden, en gingen met elkaar de stad in. Al snel kwam ik er-achter dat hij, net zoals ik, van dansen en zingen hield. Na schooltijd spraken we bij mij af, om dan liedjes op te nemen en om te gaan dansen. En oh my gosh wat kon (en kan) hij dat goed!

    Het vreemde aan Dwayne is dat hij nooit wat over zichzelf verteld, gisteren vroeg ik hem op welke school hij zat, hij antwoordde met: ‘Niet op de jouwe in ieder geval,’ en toverde een neppe brede glimlach op zijn gezicht. Later vroeg ik hem waar hij woonde, hij antwoordde vaag iets van ‘Dichtbij genoeg om, ’s avonds om half 6 weg te gaan, en dan nog steeds op tijd voor het avondeten te zijn.’ Nouja, misschien schaamt hij zich voor waar hij woont, ofzoiets..


    Ik las de bladzijde in mijn dagboek nog eens over, met een glimlach op mijn gezicht.
    Nu, twee maanden later, hebben we verkering én heeft hij me alles over zijn leven en ouders verteld. Hoewel ik me afvraag of het niet beter was dat ik het niet wist..

    verhaal over vriendschap, verboden liefde en muziek

    Onbekende personen

    [ bericht aangepast op 8 mei 2011 - 17:42 ]


    Opgeven is geen optie.

    Wil ik wel lezen


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Stubby schreef:
    Wil ik wel lezen


    Thankya! (:


    Opgeven is geen optie.