• Hey
    Ik had een idee.
    Aan gezien er nu zoveel fototopics zijn dacht ik dat Rutger anders een submap-of hoe dat ook heet - bij 'Algemeen' te zetten onder "Fototopcis"
    En dan kan je daar je fototopics van Katten Harry potter , ... enzo verder
    plaatsen
    Voor of tegen?


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Ik denk dat fototopics van Harry Potter beter in het Harry Potter subforum kunnen blijven. (:
    Ik vind het dus een beetje onnodig, want ik denk dat dit wel weer over waait hoor. Bovendien zijn ze beter vindbaar bij het juiste onderwerp, lijkt me. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik denk dat fototopics van Harry Potter beter in het Harry Potter subforum kunnen blijven. (:
    Ik vind het dus een beetje onnodig, want ik denk dat dit wel weer over waait hoor. Bovendien zijn ze beter vindbaar bij het juiste onderwerp, lijkt me. ^^

    Maar die van die katten en cerual guy of zoiets dan ? moeten die dan gewoon bij Stamcafé blijven ?


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Stubby schreef:
    (...)
    Maar die van die katten en cerual guy of zoiets dan ? moeten die dan gewoon bij Stamcafé blijven ?


    Ja, ik erger me er niet aan.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik vind dat niet echt nodig.


    Even a white rose has a black shadow.

    Submission schreef:
    (...)

    Ja, ik erger me er niet aan.


    Ik ook niet


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zou het wel handig vinden.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.