• Oke ik voel me best wel dom nu ik het vraag xd. Maar heeft taylor swift kinderen ? Want ik zie haar de laatste tijd heel vaak op de foto met 2 kindjes. Dusja ik dacht dat ze het niet had, maar ik moest het gewoon ff vragen, lol. Oke ik voel me nu wel dom haha(bloos)(bloos)(bloos)''


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ze is 21.. nee ze heeft geen kinderen, lol.

    Uh, ik heb nog geen enkele foto met 2 kindjes gezien. xd


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Yosemite schreef:
    Ze is 21.. nee ze heeft geen kinderen, lol.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Yosemite schreef:
    Ze is 21.. nee ze heeft geen kinderen, lol.
    dan kan je wel kinderen hebben ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Nop :)


    Trust me. I'm the doctor

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)dan kan je wel kinderen hebben ?
    Kom op, twee kinderen, dan moet ze zo rond haar 16e zwanger zijn geweest,
    Dan hadden we haar wel op 16 and pregnant gezien (krul)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)dan kan je wel kinderen hebben ?

    Hier ga ik niet eens op antwoorden.

    Tuilla schreef:
    (...)Kom op, twee kinderen, dan moet ze zo rond haar 16e zwanger zijn geweest,
    Dan hadden we haar wel op 16 and pregnant gezien (krul)

    Licht er aan hoe oud ze zijn. Er zijn er best wel mensen die jong ,begin twintig,kinderen krijgen. Dus het zou best kunnen.

    OT: volgens mij niet, nee.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Yosemite schreef:
    Ze is 21.. nee ze heeft geen kinderen, lol.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Yosemite schreef:
    (...)
    Hier ga ik niet eens op antwoorden.
    ik wil niet veel zeggen maar mn nicht is ook 21 en heeft een kind dusja, btw die kinderen waarmee ze op de foto stond waren baby's (joehoe)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik weet wel bijna heel zeker dat Taylor Swift geen kinderen heeft, en anders zou ik als fan heel wat gemist hebben...


    “Love is a contradiction.”

    Nee