• Ik verveel me dus ik zoek een leuke, lange story om te lezen. En met lange bedoel ik eentje met lange hoofdstukken.
    Het liefst een Tom Kaulitz story, of als je er een weet mag je hem hier ook droppen. Heb je iets anders dan een TK? Dan mag je die hier natuurlijk ook kwijt, ik kijk gewoon wat ik leuk vind (a).

    Vind je Harry Potter leuk? Dan weet ik er wel! (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking


    *De foto is aanklikbaar.*
    “You can’t live without love.” She said.
    “You can’t live without trust.” He said when he saw a couple walking down the streets, holding hands.
    “He didn’t love me, but I loved him.” He said. “I kept thinking it was my fault, for not seeing his lies. I thought: I earned this.”
    “But that isn’t true! Nobody earned that!” She said. "Nobody can live without love." She repeated
    He laughs and said:
    I can live without love, just watch me!”

    Tom Kaulitz x Georg Listing.
    Break up's, fights, lovesick-moments
    and a lot of heartbreaking flash backs.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 23:06 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Professor schreef:
    Vind je Harry Potter leuk? Dan weet ik er wel! (krul)

    De films wel ja, verhalen weet ik niet. Dus post maar gewoon ^_^.

    Dit is mijn verhaal en dit verhaal is van Aria. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik weet niet wat jij als lang ziet ;P

    Our Way [Sirius Black]


    Caution first, always.

    dit heeft geen lange hoofdstukken maar misschien wil je het toch proberen?
    Captured on Earth with the enemy


    Believe in yourself, change the world.

    ben bezig aan lang hoofdstuk maar toch even lezen??

    Impossible Love

    -Drama
    -Fantasy
    -Romantiek

    [ bericht aangepast op 8 mei 2011 - 13:12 ]

    ik heb een verhaal over avatar http://www.quizlet.nl/stories/49941/its-not-fair--atla-/
    best wel lange hoofdstukken, en ben er nog mee bezig.

    http://www.quizlet.nl/stories/40792/you-make-me-feel-like-1000-butterflies-in-the-sky-hp/
    92 hoofdstukken




    Nagini, vernoemd naar de slang van Voldemort is de dochter van de
    Duisterste tovenaar aller tijden. Ze verbleef 14 jaar lang bij de familie Malfoy en gaat voor het eerst naar Hogwarts. Niet om te leren maar om Harry Potter in de val the lokken. Ze weet niet wat Liefde is, vriendschap
    of medelijden. Ze is uitgehuwelijkt aan Draco Malfoy waar ze op haar 20e mee zal trouwen.
    Maar er komt iemand anders tussen...



    Is dit Voldemorts beste plan...of grootste Fout?




    Who said that she had a mother, if no one knows she was born?

    If she was born..






    =

    Left |TK|
    Een klein meisje 5 jaar oud. Haar naam is Sarah. Ze is ongeveer een jaar geleden achtergelaten door haar ouders, ze weet niet waarom. Ze zwerft nu ergens in Duitsland rond. Ze is nooit als vermist opgegeven. Sarah heeft een klein hondje, Dink, noemt ze hem. Dink loopt altijd met Sarah mee. Samen met Dink en haar Poeh Beer tasje loopt ze rond door de straten van Duitsland.
    Zal ze ooit door iemand in huis worden genomen?

    Hoodstukken: 27
    Abo's: 43
    Actief/Niet-actief


    Of kijk eens bij mijn andere 2 TH verhalen (:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.



    Onbekende personen, romantiek, drama, thriller, avontuur.
    Rose, een 17-jarige prinses van Norfolk, is het zat zich altijd netjes te moeten gedragen en te houden aan alle regeltjes.
    Dean, de bijna 18-jarige prins van Rixdorf moet op een zoektocht voor een vrouw en gaat op reis.
    Deze twee tieners van adel ontmoeten elkaar, ze horen vijanden te zijn,
    maar alles loopt anders dan geplant.
    Wat gaan de twee doen in de fantasiewereld die in een hevige
    oorlog verwikkeld is?

    Put your faith in what you most believe in
    Two worlds, one love
    Trust your heart
    Let fate decide
    To guide these lives we see


    Een sneak peak.
    Ze haalde haar schouders op en keek me uitdagend in de ogen. ‘’Raad eens. Jij hebt geen manieren mannetje.’’
    Ik knikte langzaam. ‘’Oh ja. Nu snap ik het.’’ Ik grinnikte en pakte haar hand. Ze leek even verbaasd. Zo verbaasd, dat ze geen tweede poging deed om zich los te maken.
    ‘’Het is soms gewoon schattig hoe brutaal jij kunt zijn dame.’’ Zei ik plagerig. Ze staarde me in de ogen en keek me weliswaar arrogant aan. Ze zei niets, dus vervolgde ik mijn zin. ‘’Heel schattig hoe je het probeert.’’ Ik trok haar dichter tegen mij aan. ‘’Maar helaas kun je er niets van, Rose.’’
    Plotseling hoorde ik voetstappen in de richting van de hut. Rose trok zich vluchtig los en luisterde scherp. Ik hoorde stemmen met een lage klank. Het was een groep mannen. Althans, dat vermoedde ik.
    ‘’Ze moet hier ergens zijn.’’ Hoorde ik een stem zeggen. Ik fronste mijn wenkbrauwen en keek naar Rose, die keek mij voor het eerst met grote ogen aan. Het leek haast alsof ze bang was.




    ___________________________________________________



    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dit is een Bill/Tom story, maar helemaal geen twincest. Het is een horror. (:

    [ bericht aangepast op 8 mei 2011 - 15:46 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    http://www.quizlet.nl/stories/50135/quotsomeone-like-youquot/

    :)


    Verander wat je niet accepteren kan, maar accepteer wat je niet veranderen kan.

    Ik heb misschien wel een leuk verhaal voor je.

    http://www.quizlet.nl/stories/50226/after-his-death-th-bk/

    Het gaat o.a. over Tokio Hotel, maar dan vooral Bill.
    Verder zit er ook nog een magisch, fantasie kantje aan.

    If you like it, zeg t dan plz even. Abo is natuurlijk ook altijd goed.


    I'm hard to remember, but imbossible to forget.

    http://www.quizlet.nl/stories/47954/jdbv--i-need-you/

    I hope you like it.


    may the odds be ever in your favor