Hoi, dit is een spelletje
Het gaat zo:
Je kiest een zin, bijvoorbeeld: ''ik vind tokio hotel de tofste band in het heelal''
En dan haal je de klinkers weg (bijv zo: ''k vnd tk htl d tfst bnd n ht hll'') en dan moet de volgende raden wat het betekend
Ik begin met:
k kn nt kzn tssn bll n gstv
(bericht aangepast door een moderator)
- Home
- Forum
- Forum spelletjes
- Raad-Raad-Raad!!! {Spelletje}
Raad-Raad-Raad!!! {Spelletje} - Forum spelletjes
-
20 april 2008 - 19:5318 mei 2008 - 22:54
Ik wil Gustav voor mijn verjaardag
Jeuhh, wie niet <]
Ok, my turn x3
ls tk htl t blt rkt zlln w r vr z zn
Ok das een moeilijke x3all I want for christmas is a girlfriend
18 mei 2008 - 22:55ik wil dat de school ontploft en alle huppelkutten dood gaan
idd
twas de pot choco
k hb zn m n qzlt p d cmptr t zttn ^^You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.
18 mei 2008 - 22:58ik heb zin om een quizlet op de computer te zetten.
W hd r n vn hpplkt stl?
Een lastige denkek:D18 mei 2008 - 22:5818 mei 2008 - 22:5818 mei 2008 - 23:04ik heb zin om een quizlet op de computer te zetten :p
TGN BLL S K HRD TGN MJYou don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.
18 mei 2008 - 23:07tegen Bill is kei hard tegen mij
mn bst vrndn zn krn, nthl, gn, kbrly, wnn, nktKeep calm and love Zayn Malik =)
18 mei 2008 - 23:0918 mei 2008 - 23:09mijn beste vrienden zijn karen, nathalie, gina, kimberly, winnie, nikita
k hb mj drjst gmmsrt mt d stfzgr bj mn nchtYou don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.
18 mei 2008 - 23:11ik heb mij daarjuist geamuseert met de stofzuiger bij mijn nicht
k k d ws lk h krn
Keep calm and love Zayn Malik =)
18 mei 2008 - 23:13.. .. da was leuk he karen
idd
yn k g u ff n pb strYou don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.
18 mei 2008 - 23:15yoni ik ga nu eff een persoonlijk bericht sturen
en da van mij was : ik ook da was leuk he karen
k ht mn kt zs wnt d wlt ltd p d cmptr n dn zgt d tgn pp n k kn d z kllKeep calm and love Zayn Malik =)
19 mei 2008 - 21:25ik haat mijn kut zus want die wilt altijd op de computer en dan zegt da tegen papa en ik kan die ze killen
ofzoiets
zusterliefde
k hd bjn n nw gsm ls k nt t wng gld bj hd, vlgnd wknd wrschjnljk ^^You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.
19 mei 2008 - 22:13ik had bijna een nieuwe GSM laatst kan niet wangt geld bij me had, volgend weekend waarschijnlijk^^ ofzeeu..dat eerste klop niet heelemaal
k krg vr 3 wkn n zsje^^lk h? j mn(cool)don't Worry...Be gay.
19 mei 2008 - 22:40ik krijg over 3 weken een zusje ^^ ik .. . .. ???
de mijne was: ik had bijna een nieuwe gsm als ik niet te weinig geld bij had, volgend weekend waarschijnlijk
k ht d fckng kt schl, mr j, w n nt hYou don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.