• waar je heel normaal en leuk tegen doet als je met ze praat, maar die je achter hun rug om echt háát. :'D

    Ik ken een meisje namelijk & ik praat met haar als ik haar tegenkom, maar iedereen van mijn goede vrienden weet dat ik al sinds de 1é klas vmbo een hekel aan d'r heb, gewoon om hoe haar karakter is.

    Kent iemand dit :'D? Of ligt het aan mij en moet ik gewoon tegen dr zeggen dat ik dr niet mag. -niet dat ik veel met dr omga.-

    Ken ik :')


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Doe ik ook! (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik had dat ook,ik heb stilletjes aan onze vriendschap afgebouwd en nu heb ik geen contact meer met haar


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Een beetje, niet echt haat, maar irritant..


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ja, want ik kan niet onaardig doen tegen mensen in hun gezicht. En dat is echt rot!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ik heb dat ook!
    ik zou het niet zeggen, allez, ik heb het nooit gezegd tegen haar omdat ze dan boos gaat worden en dan iedereen bij haar ga trekken, en dan heb ik gee n vriendinnen meer, alleen echte vriendinnen, die me wel begrijpen :p

    Jep, ken ik!

    Goh. komt me erg bekend voor ja. (kitty)


    To infinity and beyond •

    Cayenne schreef:
    Een beetje, niet echt haat, maar irritant..


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Neuh heb ik niet 8D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Yeah, dat ken ik. En eerst deed ik nog aardig tegen haar, maar ik snap nu pas dat dat te goed voor haar is. Want ik herinner weer hoe ze tegen me was in de 2e. Aaargh, ik ben zo blij dat niemand haar uit de klas haar mag. :Y)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Had ik 1 keer maar ik kreeg er schoon genoeg van dat ik voor der neus zei dat ze irritant was. -ze beledigde me altijd-

    Nee, ik vind dat behoorlijk achterbaks.


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    Nee, ik vind dat behoorlijk achterbaks.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ja. En ze mag het weten ook, want na alles wat ze me geflikt heeft ben ik ziekboos op dr.


    I hope heaven needs you more than I do now.