• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:20 ]

    Heeeee, ik heb dezelfde, maar dan in het volledig zwart, haha.

    mooie bril:D
    als ik een bril zou moeten wil ik die ook(H)


    Where words fail, music speaks

    Nee ik heb geen bril eigenlijk, maar ik denk dat ik er wel een moet, want volgens mij zijn mijn ogen heel erg slecht. Jouw bril is awesome. :9~
    Don't eat me. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ALS ik een bril zou moeten, zou ik of een Ray Ban kiezen. Of lenzen.


    To infinity and beyond •

    Ik vind jouw bril cool :'D
    Vertel maar eens aan een goede vriendin van mij waarom je een bril nodig hebt, misschien dat zij dan ook eindelijk inziet dat ze niet voor eeuwig via mijn ogen kan kijken :')
    Zelf heb ik geen bril :Y) Als ik een bril zou moeten, zou ik kiezen voor lenzen. Voor een musical heb ik ooit naar een nepbril gezocht, en ik heb er serieus geen één gevonden die mij staat. Zelfs zonnebrillen staan mij niet.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 16:01 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb een Vera Wang (cat)


    SLOAN.

    Ik hoef geen bril
    Just kidding ^^
    Maar ik vind dat wel een stoere bril zeg!
    Als ik een bril nodig zou hebben, zou ik ook zo eentje willen ^^

    Ik heb een bril :'D Uhm ja kijk maar in mijn topic zie je mijn bril. Heb geen zin om opnieuw te uploaden. En me sterkte is echt bagger serieus iets met -3,75 en de ander - nog wat lol

    Ik heb een bril én lenzen.
    En dat is maar goed ook, want ik heb -3,75 en -4,00. (cat)
    Maar ik draag overdag altijd mijn lenzen, en 's avonds na 8 uur doe ik de bril op.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Als ik een bril zou moeten, zou ik zeker voor eentje gaan die lijkt op de jouwes, die vind ik zo leuk. (:


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ik heb ook een bril.
    Van D&G...hij ziet er ongeveer zo uit
    Maar mijn bril is aan de zijkanten breder en gaat dan naar smal :)
    En sterkte...weet ik niet echt :'D
    Ik heb mijn bril moeten kopen op aanrade van het ziekenhuis aangezien ik een ongeval heb gehad met mijn oog :)
    Ik dacht dat mijn rechteroog - 1.5 was en mijn linker +17
    Jup, ik heb echt vreemde ogen :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb lenzen én een bril. Mijn bril is aan de buitenkant zwart en aan de binnenkant groenblauw. En mijn sterkte is -2,75 en -4,50 fzo (pirate)


    -

    Oeh, jou bril is mooi!
    Ik heb ook een bril, een ray ban, maar meer een vierkant model..
    Ik had de eerste keer -1.5 aan beide ogen en dat vond de oogarts ook al veel voor iemand die nog nooit een bril gehad had.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    @Defensive Je wilt niet weten hoe veel aantekeningen ik niet heb kunnen opschrijven... Ik kreeg 2 glaasjes op mijn sterkte voor mijn ogen, en geloofde het niet. Het eerste wat ik dacht: 'Heb ik al die tijd dit gemist? Alles lijkt zo scherp! Hebben de anderen dit allemaal al die tijd wel gezien?'
    @Alexis Omfg, die dingen zijn allemaal zóóóó mooi, maar verdomde duur D:

    Ik heb een bril van rayban ook.
    Eentje zoals deze


    Maar nog net iets anders


    If you had never come out of the blue, I would've stay