• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:20 ]

Ik vind jouw bril echt cute:9~
    En zelf moet ik waarscheinlijk ook binnekort een bril. Maar eerste moet ik naar de oogarts. Ik heb nog geen idee wat voor bril ik wil. Maar wel sowieso een RayBan, die zijn altijd wel leuk.

I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

SweetPea schreef:
    Ik vind jouw bril echt cute:9~
    En zelf moet ik waarscheinlijk ook binnekort een bril. Maar eerste moet ik naar de oogarts. Ik heb nog geen idee wat voor bril ik wil. Maar wel sowieso een RayBan, die zijn altijd wel leuk.

Lieverd, je kan wanneer je maar wilt met je mama/papa binnen lopen bij de Pearl, kun je je ogen direct op laten meten en meteen een bril uitzoeken <'3

vreet me maar op dan x)

I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

Die bril is echt awesome!
    Maar ik hoef geen bril, maar als ik er 1 zou moeten zou ik er ook zo een nemen als jij neemt.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Ik heb een bril die lelijk is. De sterkte ervan is -0.5, maar mijn ogen zijn achteruit gegaan en ik moet opnieuw naar de oogarts, ooit.

So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

EstrellaVida schreef:
    (...)
    Lieverd, je kan wanneer je maar wilt met je mama/papa binnen lopen bij de Pearl, kun je je ogen direct op laten meten en meteen een bril uitzoeken <'3
    De oogarts is weel cooler. Als je ene kinderoogarts hebt want die gaat spelen met Mickey mouse poppetjes en jij moet toekijken -k spreek uit ervaring-

Ik heb héél lang rondgelopen met de wetenschap dat mijn ogen slecht waren. Uiteindelijk heb ik dat dan toch maar tegen mijn ouders gezegd (ik geef het toe: een beetje gedwongen, want we hadden kort daarna medisch onderzoek en ik wist dat ze daar naar mijn ogen zouden kijken). Nu heb ik al zo'n 2 jaar een bril en ondertussen -4 aan mijn rechteroog, mijn linkeroog ziet al sinds mijn geboorte bijna niets. Achteraf krijg ik reacties van mijn vriendinnen, zoals: 'Een bril dragen is toch helemaal niet erg?' En dat vind ik nu ook helemaal niet meer, maar toen zag ik liever helemaal niets bij wijze van spreken dan te moeten bekennen dat ik een bril nodig had. Ik heb nu trouwens een rode, maar ik kan er nu geen foto van opzetten. (:

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

ik hoef geen bril

-gaat klaar staan-
    'eet me dan op Sevda! Kom dan!'
    -wacht
    -wacht nog steeds

Okee ik vind je bril leuk

"Ignite, my love. Ignite."

ik heb een zwarte, met een beetje geel

en ik vind die van jou echt leuk!

Iwanna schreef:
    ik hoef geen bril

-gaat klaar staan-
    'eet me dan op Sevda! Kom dan!'
    -wacht
    -wacht nog steeds

Okee ik vind je bril leuk

-Staat met mes en vork klaar om Sarita op te eten-

Marshmellow schreef:
    Ik heb een bril van rayban ook.
    Eentje zoals deze

Maar nog net iets anders

'Ik heb ook een bril van Rayban'

Oeh, die vind ik sexy :9~

Nee, ik heb geen bril, maar als ik er één zou moeten dan zou dat net zo één zijn als die van jou want hij is echt heel nice :9~

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Mijn bril + ik
    ik heb een lardini...volgens mij niet zo een bekend merk, maar wel vet mooi...
    mijn sterktes zijn trouwens erger...links -4,50 en rechts -6,75...dus dat van jou valt wel mee hoor...ik draag als sinds mijn 8ste a 10de een bril...dus nu ongeveer 8 a 10 jaar...

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Ik heb er 6 ofzo gehad.
    Nu heb ik een bruine van Bench, ik zoek straks wel een foto.
    Maar die is kapot xd een van die dingen is afgebroken.

Ik had ook een roze, een onopvallende.
    Een groenige
    eem rood achtige
    een oranje
    en een blauwe.
    Maar die had ik toen ik 8 was ofzo, ieder jaar een of twee nieuwe.

Nu draag ik lenzen, dat vind ik persoonlijk beter bij me staan.

Ik heb bij beide ogen -6
    (8

jouw brillie is btw wel cool =3

[ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 16:48 ]

Me so good.

Vreet mij maar op, ik hoef geen bril. :Y)
    Maar die van jou is wel mooi. (:

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'