• Ghehe, ben ik eigenlijk wel benieuwt naar.
    Ik moet er nog één kopen...
    Heb er al wel een maar die is niet leuk enzo ghehe >:]

    'x

    Zwart. Wat ben ik weer origineel (nerd)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik heb er twee. Een simpele bikini met horizontale doker blawe en witte strepen en een tankini in het zwart en goud.


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    SweetPea schreef:
    Ik heb er twee. Een simpele bikini met horizontale doker blawe en witte strepen en een tankini in het zwart en goud.

    Die eerste zo een zoek ik ook, maar wat voor topje heb jij zo'n bandeau top?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Professor schreef:
    Ik moet er nog een kopen. :]


    To infinity and beyond •

    Een zeegroen bikinitopje, in bhvorm en een simpel zwart broekje in hipster vorm.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik heb er vijf die ik draag, maar ik wil er nieuwe!
    Ik heb een witte 'kanten', een zwarte 'kanten strapless, een blauwe, een groene en een rode met goud.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb een zwart badpak met een paars broekje eronder.


    Caution first, always.

    Blauw topje en broekje en de randjes zijn wit, maar ik ga een nieuwe kopen.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 16:38 ]


    I love BTR and One Direction!

    ik heb er 2 (net een nieuwe gekocht in Lissabon:9~)
    Ze zijn allebei bruin, de ene (de oude) heeft van die grote bloemen (beetje O'neill achtig?) en een kort broekje, en de ander heeft kleinere bloempjes en is te combineren met een rokje.
    HEt zijn allebei van die triangels.


    Alis volat propriis

    Donkerblauw met bloemen :Y)


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Ik zoek nog een bikini.
    Het liefst zwart-wit
    Rood, of blauw.
    Maar een bikini, met een Amerikaanse Vlag of Marine, lijkt me ook megaleuk.

    ik heb er een met donkerblauw/lichtblauw gestreept en rode bandjes, en een moet ik nog kopen


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Een zwarte van de Hunkemöller, met die touwtjes in het midden in plaats van aan de zijkant. En een zwart broekje met strikjes.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 19:35 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb er superveel maar ikneem wel 1 van de zoveeln die ik nog nooti heb aangetrokken en die ziet er uit als volgt ;
    Wit
    Met allemaal steentjes op de bantjes
    En het onderbroekje is samen bij 1 gehouden door een knoop van een touwtje.
    En de bovenkant van het broekje is versiert door kralen.
    En de onderkant van het topje is ook versiert met kralen!

    Zwart met wit. Beetje sierlijke dingetjes zijn het die erop staan :') geen idee wat het eigenlijk zijn.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.