• Aangezien ik binnen een paar weken op driedaagse schoolreis vertrek, heb ik een vraagje.

    Ik gebruik nooit tampons, ik vind ze er ongemakkelijk uitzien dus eigenlijk geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om ze te gebruiken, maar misschien heb ik binnekort geen keuze. Ik heb al opgezocht hoe je die dingen moet gebruiken (serieus, hoe onhandig kan iets zijn?), maar hoelang mag een tampon maximum blijven zitten?

    En zou het ook lukken met gewoon maandverband? Want ik zie er wat tegenop enz, maar we kunnen maar een paar keer per dag naar het toilet waarschijnlijk...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    je kan ook maandverband en een tampon doen
    als je dan doorlekt is je onderbroek niet vies x)
    al zit het wel heel kut (cat)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    4/5 uur.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik denk dat je een tampon maximum 8 uur mag inhouden, maar niet 's nachts.
    Tampons zijn niet zo moeilijk hoor, het is gewoon even wennen. En zorg dat je ontspannen bent, anders lukt het niet en doet het pijn. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wishful schreef:
    Ik denk dat je een tampon maximum 8 uur mag inhouden, maar niet 's nachts.
    Tampons zijn niet zo moeilijk hoor, het is gewoon even wennen. En zorg dat je ontspannen bent, anders lukt het niet en doet het pijn. (cat)


    Je mag gerust wel met een tampon slapen, maar dan moet je het indoen voor dat je gaat slapen, en daarna als je wakker word meteen verschonen.. ik heb er nooit problemem meegehad.


    What is youre favo scary movie?

    maandverband lijkt me geen probleem. Al lijkt het me dan wél weer fris, om die af en toe te verschonen. No worries :). Doe ze in een klein tasje ofzo

    goodluckk xx


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Wat iedereen zegt, maar ik zal ze niet pas gaan gebruiken op de dag dat je weggaat, zeg maar. Als ik jou was, zou ik dagen van tevoren beginnen met die dingen, want de eerste keer dat je ze gebruikt is de kans dat je ze niet goed doorduwt of ze gewoon nog pijnlijk en ongemakkelijk zitten heel erg groot. Maar ze zijn wel een stuk fijner dan maandverband. Vind ik dan.


    You move me ......... Kurt

    Als je het zo onhandig en omgemakkelijk vindt, hoef je ze toch niet persee te dragen? Je kunt ook gewoon maandverband gebruiken hoor. Het valt waarschijnlijk heus wel mee.In ieder geval, ik heb geen verstand van tampons want ik gebruik het niet...

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 12:46 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Spitfire schreef:
    Wat iedereen zegt, maar ik zal ze niet pas gaan gebruiken op de dag dat je weggaat, zeg maar. Als ik jou was, zou ik dagen van tevoren beginnen met die dingen, want de eerste keer dat je ze gebruikt is de kans dat je ze niet goed doorduwt of ze gewoon nog pijnlijk en ongemakkelijk zitten heel erg groot. Maar ze zijn wel een stuk fijner dan maandverband. Vind ik dan.


    Ja, dat was ik eerst ook van plan, maar je kan het er volgens mij niet meer uit trekken als je geen maandstonden hebt, want dan heeft die tampon niet genoeg vocht opgenomen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.