• Aangezien ik binnen een paar weken op driedaagse schoolreis vertrek, heb ik een vraagje.

    Ik gebruik nooit tampons, ik vind ze er ongemakkelijk uitzien dus eigenlijk geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om ze te gebruiken, maar misschien heb ik binnekort geen keuze. Ik heb al opgezocht hoe je die dingen moet gebruiken (serieus, hoe onhandig kan iets zijn?), maar hoelang mag een tampon maximum blijven zitten?

    En zou het ook lukken met gewoon maandverband? Want ik zie er wat tegenop enz, maar we kunnen maar een paar keer per dag naar het toilet waarschijnlijk...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Volgens mij mocht je ze max. 7 uur inhouden? Staat trouwens ook op de verpakking en zo onhandig zijn ze niet hoor :p

    En je kan ook gewoon maandverband indoen?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind ze enorm handig *O*
    Maar maandverband kan ook?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Der zit een gebruiksaanwijzing bij(ja,ja hoe komen ze er op) en daar staat alles in wat je moet weten. Hoe je ze in en uit moet brengen en hoelang en zo.

    Maar je kan ook gewoon maandverband doen,doe een nacht in die houden dat lang vol,en neem gewoon mee.Je zou heus wel een keer naar de plee kunnen

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 11:53 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik zou dan allebei doen, want met tampon kan je alsnog doorlekken. Dan ben je sowieso safe.
    Als je nog nooit tampons in hebt gehad, moet je waarschijnlijk beginnen met van die kleine en die mag je 4-6 inhouden. Grotere 6-8 uur.
    Veel plezier (&succes) op je reis ^^


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik dacht dat je ze maximaal 7 tot 8 uur in mocht houden. Maar het is verstadiger om ze eerder om te wisselen je kan ze wel de hele nacht inhouden. En ze zijn echt niet onhandig hoor, het is de eerste keer even eng met in doen, maar je voelt ze als je t goed doet niet eens zitten!
    Maar als ik jou was zou ik voor de zekerheid ook nog een maandverbandje erbij indoen, dan ben je zeker safe.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 11:53 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik zou het als ik jou was gewoon niet langer dan 5 uur om hygiënische redenen. Ik gebruik normaal ook geen tampons maar heb het wel eens gedaan. Op het begin moet je wel wennen aan het inbrengen ervan, maar dat went allemaal wel. Ik denk toch wel dat jullie om de paar uur tijd hebben om naar de wc te gaan? Anders als je je ongemakkelijk voelt bij het zeggen dat je ongesteld bent dan zeg je gewoon dat je blaasontsteking hebt ofzo dan kunnen ze er rekening mee houden.


    Wie du mir, so ich dir.

    Morgaine schreef:
    Ik zou dan allebei doen, want met tampon kan je alsnog doorlekken. Dan ben je sowieso safe.
    Als je nog nooit tampons in hebt gehad, moet je waarschijnlijk beginnen met van die kleine en die mag je 4-6 inhouden. Grotere 6-8 uur.
    Veel plezier (&succes) op je reis ^^


    Shoganai i ne~

    Ik heb ooit ergens een boekje over tampons ergens bij in gekregen en daar staat in dat als je aan het touwtje trekt je vanzelf merkt of hij eruit moet of niet. Als hij 'vol' zit dan is hij makkelijk eruit te krijgen en anders niet. Maar ik weet het niet zeker. Ik heb ze zelf nog nooit gebruikt. Het heeft ook geen nut bij mij, want tijdens m'n ongesteldheid ben ik heel erg emotioneel enzo en dan raak ik helemaal overstuur als ik het wil proberen en dan lukt het dus niet. (cat)
    Maar maandverband kan toch ook? Een paar keer per dag verwisselen is voor mij genoeg.


    wth.

    INDICA schreef:
    Ik zou het als ik jou was gewoon niet langer dan 5 uur om hygiënische redenen. Ik gebruik normaal ook geen tampons maar heb het wel eens gedaan. Op het begin moet je wel wennen aan het inbrengen ervan, maar dat went allemaal wel. Ik denk toch wel dat jullie om de paar uur tijd hebben om naar de wc te gaan? Anders als je je ongemakkelijk voelt bij het zeggen dat je ongesteld bent dan zeg je gewoon dat je blaasontsteking hebt ofzo dan kunnen ze er rekening mee houden.


    Ja, want twee leerkrachten zijn vrouwen en die kan ik wel hebben, maar nu gaat er nog een man mee en die is écht niet leuk... Maar bedankt voor de tips! (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Volgens mij maar ongeveer 2 uur.. en als je het lang in houdt, dan lekt hij echt wel.. En onhandig echt niet, dan voel je het ook niet lopen xD maar ik mag geen maandverband gebruiken, dan krijg ik uitslag.. :)


    What is youre favo scary movie?

    touch schreef:
    Volgens mij maar ongeveer 2 uur.. en als je het lang in houdt, dan lekt hij echt wel.. En onhandig echt niet, dan voel je het ook niet lopen xD maar ik mag geen maandverband gebruiken, dan krijg ik uitslag.. :)


    Zo snel lekt hij niet hoor, als hij na 2 uur al lekt moet je grotere nemen o_O''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Ja, want twee leerkrachten zijn vrouwen en die kan ik wel hebben, maar nu gaat er nog een man mee en die is écht niet leuk... Maar bedankt voor de tips! (:

    Maar als ik jou was zou ik de tampon gewoon elke keer verwisselen bij een stop.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Endure schreef:
    (...)

    Zo snel lekt hij niet hoor, als hij na 2 uur al lekt moet je grotere nemen o_O''


    Uhm dat weet ik wel.. xD

    Nja vraag het dan je moeder ;)


    What is youre favo scary movie?

    touch schreef:
    (...)

    Uhm dat weet ik wel.. xD

    Nja vraag het dan je moeder ;)


    Dan lekt ie echt niet door hoor, als je grotere hebt dan xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Max 5-8 uur.


    To infinity and beyond •