• Als een verlegen meisje een kort rokje/broekje aan heeft, is ze toch nog gewoon een verlegen meisje?
    -discussiemetvanity.


    We're all mad here.

    Ja :'D
    Robbert, waarom bedenk jij haar karakter op basis van de lengte van het rokje? (nerd)

    [ bericht aangepast op 6 mei 2011 - 12:49 ]

    MyDrugIsYou schreef:
    Ja


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    jup x)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Yeap


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Jawel.
    Maar wel minder verlegen, denk ik. Als je echt héél verlegen bent, dan zou je geen mini-rokje/whatever aan durven trekken, lijkt me. (Ervaringgg).


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    EstrellaVida schreef:
    Ja :'D
    Robbert, waarom bedenk jij haar karakter op basis van de lengte van het rokje? (nerd)

    dat deed ik niet, dat deed ellen!


    We're all mad here.

    Uhm, volgens mij wel ja.

    Ja, waarom niet? Kleding zegt niets over innerlijk ^^
    Maar een verlegen meisje zou zich denk ik eerder voor zoiets schamen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ja.


    Food.

    Ehm ja, als je verlegen bent ben je verlegen daar kan je kleding niks aan veranderen of ben ik nou gek :') Misschien word er dan wel anders naar je gekeken ofzo..


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Tranquillity schreef:
    Nvm.
    Ik denk van wel


    I´m nothing special.

    Ja.


    We can't spend our lives waiting to live.

    i think so ;)


    I will be.

    Nou, niet als ze heel verlegen is, want een kort rokje trekt de aandacht en hele verlegen meisjes willen dat niet? Een heel verlegen meisje zorgt er juist toch voor dat ze een grijs muisje wordt zodat ze niet opvalt? Of zit ik nu verkeerd 8D?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    Nou, niet als ze heel verlegen is, want een kort rokje trekt de aandacht en hele verlegen meisjes willen dat niet? Een heel verlegen meisje zorgt er juist toch voor dat ze een grijs muisje wordt zodat ze niet opvalt? Of zit ik nu verkeerd 8D?


    We accept the love we think we deserve.