• Ik deed net met mijn ouders en mijn broertje 2. minuten stilte.
    Maar ik heb add en ik heb al 8 blikjes energy op vandaag, en precies in de 2e minuut kreeg ik de slappe lach en kon ik niet meer stoppen.
    Ik vind meself nu echt kapot minder en ik schaam me dood :O

om dit topic nuttig te houden, bij jullie ook nog wat gebeurd wat niet moest?

“Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

Me zus liet dr gloednieuwe laptop vallen xd

I hope heaven needs you more than I do now.

haha nou ik hoor dus dat het zóó erg ook weer niet was, maar mijn ouders vonden het schijnbaar minder grappig dan ik xD

“Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

Prudentia schreef:
    We keken naar de herdenking bij Waalsdorpervlakte, en mijn zus en ik dachten allebei te horen dat daar gewoon mensen stonden te praten. Dat vond ik wel een beetje vreemd.

@Animale; om de doden van de tweede wereldoorlog te herdenken.

Ja daar keek ik ook naar! Volgens mij stonden ze gewoon dik te praten daar terwijl wij netjes stil waren.,

Never forget the things that make you smile

Vorig jaar ging mijn broer me in mijn zij prikken, terwijl ik daar heel slecht tegen kan. Dus toen die twee minuten stilte voorbij waren werd ik helemaal boos op hem.
    Voor mij is de dodenherdenking sowieso belangrijk. Ook door al dat gedoe in Indonesië dat herdacht wordt, en dat mijn oma daar in een concentratiekamp zat. Dan komt het toch wel dichtbij weetje...

Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

Wij doen dat niet eens...
    Wist niet dat het vandaag was...dus geen stilte bij ons ^-^

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Yep ik ben speciaal stil geweest.
    De vader van mijn oma is koelbloedig vermoord op het strand van Indonesië, dus ja, ik ben dan wel even stil.
    Puur uit respect. heheh.

Alleen maar tranen van geluk

Een paar jaar geleden, toen mijn vader en ik aan het bekvechten waren tijdens de 2 minuten stilte en pas ophielden toen het bijna -of al- over was.(no_chears)

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Ik kwam er tijdens de tweede minuut achter dat het bezig was. Gelukkig had ik daarvoor niks gezegd en stond mijn muziek net uit. Toen ik naar beneden liep, naar mijn ouders en zusje die stil voor de tv zaten, hoorde ik net het wilhelmus beginnen. Daarna nog een kwartiertje van de uitzending gezien.

Maar wij kijken na de 2 minuten eigenlijk nooit verder, omdat de visite dan komt (mijn vader wordt vandaag maar liefst 52:))

Alis volat propriis

k heb me mond weten te houden.
    het was moeilijk, moest steeds bijna lachen. :$

I'm hard to remember, but imbossible to forget.

Ik was wel stil, maar mijn hond begon te piepen omdat hij te weinig aandacht kreeg.

No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

Kuyt schreef:
    Neuh. Ik hield gewoon mijn bakkes. (cop)

Woash, Bakkes is echt een graaf belgisch woord dat iedereen in real gebruikt.

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

Uuh? wij hebben niet gezwegen, ik wist niet eens dat het was.. xd

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

Calm schreef:
    Uuh? wij hebben niet gezwegen, ik wist niet eens dat het was.. xd

Dat is echt slecht. (no_chears)

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Ik heb keurig twee minuten mijn mond gehouden.
    Maar bij Rtl 4 zaten gewoon allemaal mensen te praten!

Be yourself, life is too short, to be somebody else...

Ik ben gewoon altijd stil (bloos)

-