• En ik weet niet waarom. Ik was gitaar aan het spelen in mijn kamer, toen plotseling mijn moeder binnen kwam stormen in mijn kamer. Ze riep dat ik 'Het moest opruimen' en verbaasd ben ik haar gevolgd, terwijl ze helemaal in paniek naar buiten vluchtte. De hele keuken, de inkom, de eetkamer, woonkamer en de gang liggen vol met bloed. Het is sowieso mijn vader, want aan mijn moeder leek niks te markeren. Ze zijn nu naar het ziekenhuis en ik heb geen idee wat er met hem aan de hand is.

    Ik zit hier helemaal te trillen van de schrik en ik durf echt niet naar de keuken om het op te ruimen, omdat mijn hoofd begint te draaien door de hoeveelheid en ik ben iemand die heel goed tegen bloed kan. Mijn kleine broer zit helemaal te wenen naast me, omdat hij bang is dat er iets verschrikkelijks is gebeurd...

    Oke, iemand nog in zo'n situatie gezeten of is mijn familie de enigste waar zoiets overkomt...


    Olive

    IloveAlex schreef:
    (...)

    Dat heb ik gedaan, mijn kleine broer zit nu in zijn kamer en hij heeft beloofd om niet naar buiten te komen. Ondertussen ruim ik op, maar ik moet elke twee minuten stoppen omdat het me te veel wordt, dus ik weet echt niet of ik het wel red zonder flauw te vallen.


    Blijf rustig en probeer desnoods een vriendin te bellen ondertussen, al is het maar om over iets doms te babbelen, zodat ze je af kan leiden van wat je doet. Lijkt het al meer op 'gewoon' schoonmaken.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    IloveAlex schreef:
    (...)

    Dat heb ik gedaan, mijn kleine broer zit nu in zijn kamer en hij heeft beloofd om niet naar buiten te komen. Ondertussen ruim ik op, maar ik moet elke twee minuten stoppen omdat het me te veel wordt, dus ik weet echt niet of ik het wel red zonder flauw te vallen.
    Als het echt niet lukt ga je je buurvrouw halen ofzo. Je moet ook wel een beetje op jezelf letten. Neem even een glas water en ga even zitten anders, je bent zelf ook ontzettend geschroken. Dat moet je zeker niet vergeten!


    Wie du mir, so ich dir.

    IloveAlex schreef:
    (...)

    Dat heb ik gedaan, mijn kleine broer zit nu in zijn kamer en hij heeft beloofd om niet naar buiten te komen. Ondertussen ruim ik op, maar ik moet elke twee minuten stoppen omdat het me te veel wordt, dus ik weet echt niet of ik het wel red zonder flauw te vallen.


    Succes! Ik kan ook niet tegen bloed, maar je kan het moeilijk laten liggen. Pak een dweil en een emmer water, dat is makkelijker, zo ben je toch iets verder van het bloed af (er zit een dweil tussen) en misschien helpt dat?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Wow, raar ;o
    Mijn broertje is een keer met zijn kin of de rand van de tafel geflikkerd. Ook naar de eerste hulp. Ik kan niet tegen al die paniek ;P


    Caution first, always.

    Hmm misschien een wonde aan het hand?
    Een hand, voet of hoofdwonde zijn de wonden die het ergst bloeden -voor zover ik weet dan-
    Ik hoop alvast dat alles in orde komt(flower)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb dat één keer in mijn hele leven gezien, en nu draag ik dat nog steeds elke dag bij me. Maar waarschijnlijk (hopelijk) is het minder erg bij jou. Sterkte <3


    your eyes are like stars in the night.

    Ja mijn vader, had is in zijn vingers gesneden, en zijn vingers lagen er half af, en heel de keuken lag ook vol met bloed.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 19:04 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Wow, zóiets heb ik ook een keer meegemaakt. Dilara zit nu ook naast me en we vinden het echt erg voor je. O: Ik denk dat je even niet erover na moet denken. <3 Want dit is echt kut idd.. Veel sterkte. En je mag bij Dilara terecht ALTIJD. (ook bij mij natuurlijk)

    Achjee, wat naar voor je!;o Maar zoals al is gezegd, probeer je broertje af te leiden. En als je niet wil opruimen, doe je dat niet. Ik vind niet dat je moeder je daartoe kan 'dwingen' als jij niet wil, het is logisch dat je daar geen zin in hebt als je zoiets verschrikkelijks hebt moeten aanschouwen.


    everything, in time

    Ahh, Viviee toch, als ik je wist wonen, zou ik op mijn fietsje springen en meteen naar je toe komen :-)
    Ik hoop dat alles goed is/komt :x

    Fornicate schreef:
    Ahh, Viviee toch, als ik je wist wonen, zou ik op mijn fietsje springen en meteen naar je toe komen :-)
    Ik hoop dat alles goed is/komt :x


    Haha, dankje Candice (:
    Hij heeft zijn arm gebroken en zich gesneden in zijn val, ze keren al terug naar huis. (:


    Olive

    Wat erg!!Veel sterkte,porobeer je gedachten even af te leiden zoals bijvoorbeeld te chatten met vriendinnen of een boek lezen ofzo


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    veel beterschap voor je vader;)


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    IloveAlex schreef:
    (...)

    Haha, dankje Candice (:
    Hij heeft zijn arm gebroken en zich gesneden in zijn val, ze keren al terug naar huis. (:

    Ah het is gelukkig niet al te ernstig!

    Ach gelukkig, ik schrok me echt de tering Viv. Hopelijk gaat alles nu beter met je pa <3


    SLOAN.