• Als eerst dit is geen ruzie topic.

    Het vald me echt op dat mensen zeuren en zo gemeen overkomen als ik topics lees met ik haat ze. of Een vriendin heb dit en dit gedaan en ik haat haar nu. Mensen kom op. Geniet is van het leven. Het is zo ontzettend kort en voor dat je het weet ben je 67 en met pensioen. en geniet je nog van de laatste jaren.
    En je moet zeker mensen niet zomaar haten. Haten daar zit een rede achter. en geniet is van elk avond eten mooie momenten met je ouders. Geniet is van je vakantie die misschien niet perfect was. of van de momenten dat je dubbel ligt van het lachen. We moeten genieten. tuurlijk zijn we allemaal wel is een dag chagerijnig. maar genieten van het leven is zoveel leuker dan twijfelen en niet positief zijn.

    En niet elkaar haten voor een reden wat echt niet goed is.

    Dit was eventjes mijn gezeik.

    Xx louisa


    Some angels have no wings.

    Die mensen hebben hele goeden reden om dat te zeggen,geloof me zo iets zeg je niet zomaar.
    Je kan wel zeggen dat me moeten genieten maar dat gaat vaak gewoon niet. Daar kan je niks aan doen. Daarbij het leven is niet kort,het leven is juist lang.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    _O_ amen.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    PRECIES!


    Believe in yourself, change the world.

    Haten is een groot woord maar als je ruzie hebt met een vriendin komt dat vanzelf uit je mond zonder dat je het zo bedoelt na een dag of zo is dat normaal weer over


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    helemaal mee eens!
    iedereen heeft wel is een rot dag ofzo.
    en iedereen wild wel eens iemand neer knallen.
    maar dat betekend niet dat de volgende dag ook zo hoefd te zijn.

    geniet van het leven zo lang het kan :)


    we all deserve to die

    Hoeveel topic's worden hier al over gemaakt? Want er bestond al een soort van topic over. Niet rot bedoelt ofzow.

    Ik vind haten zelf een groot woord..


    What is youre favo scary movie?

    Nahh ik vind een hekel aan een bepaald persoon hebben die jou ontzettend veel pijn hebben gedaan (zoals ik nu een hekel heb aan mijn ex-beste vriendin om die reden die ook allemaal anderen tegen me heeft opgestookt) los staan van het feit of ik wel of niet van het leven geniet. =P


    ars moriendi

    Je hebt wel gelijk, maar ik denk niet dat jij iemand bent die al veel heeft meegemaakt?
    Zoals ik:
    Ik heb een motorische handicap, maar word altijd aangekeken als dom enz,
    Mijn familie wordt geteisterd door kanker zodat ik iedereen verlies...
    Ik heb jaren van depressie achter de rug. (hopelijk)
    Ik ben holebi in de kast en mijn familie zou me nooit 100 % kunnen accepteren.

    Ik heb allesbehalve een makkelijke jeugd en ik sla me er wel door, maar ik heb zo mijn momenten dat ik eventjes denk dat alles te veel word en dat ik twijfel aan mezelf en mijn toekomst. Ik ben door al deze dingen die me getekend hebben een pessimist geworden en ik krijg de hele tijd te horen dat ik wat positiever moet denken enz. (op een gemene manier)
    Sorry, maar als je weet wat ik doormaak, mag ik dan EVEN verdrietig zijn en klagen?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Dat vind ik dus ook, mensen zeggen te snel dat ze iemand haten terwijl ze eerst heel goed moeten nadenken wat het woord haten eigenlijk betekend !!


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille