• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:30 ]

    je gaat de pubertijd in en daar horen ruzie met je ouders bij. En je ziet alles veel erger dan het dan is. Het hoort er bij.


    Some angels have no wings.

    Natuurlijk mag je hierover zeiken, kom op. Je hebt gelijk. Hij is je vader niet en zo moet hij zich dan ook niet gedragen. En anderen hebben ergere dingen meegemaakt, maar jij niet en dat maakt dan toch helemaal niet uit.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Louisaaa schreef:
    je gaat de pubertijd in en daar horen ruzie met je ouders bij. En je ziet alles veel erger dan het dan is. Het hoort er bij.


    Firm believer of all that is magic

    Louisaaa schreef:
    je gaat de pubertijd in en daar horen ruzie met je ouders bij. En je ziet alles veel erger dan het dan is. Het hoort er bij.

    Daar heb ik het niet over, ik voel me gewoon schuldig dat ik hier over zit te zeiken terwijl er veel ergere dingen in de wereld zijn.
    Mijn vraag is of het schuldgevoel terecht is.

    Natuurlijk mag je je uiten.
    Dat doet je vader ook.
    Maar hopelijk gaat het over.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik ben het met mijn bovengangers eens, tuurlijk mag je wel eens even lekker zeuren.. Je moet toch ook even kwijt wat je dwars zit.. En dat er mensen zijn die ook dingen meemaken wat misschien wel erger is tjah, dat gebeurt ook nou eenmaal in deze wereld. Het is goed dat je erbij stil staat maar daar kan jij ook niets aan doen. En het lost ook niks op als jij dan alles binnen houdt en niet zeurt ;)


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    EstrellaVida zei op 4 mei 2011 - 13:28:

    Daar heb ik het niet over, ik voel me gewoon schuldig dat ik hier over zit te zeiken terwijl er veel ergere dingen in de wereld zijn.
    Mijn vraag is of het schuldgevoel terecht is


    Zoals ik zeg je gaat de pubertijd in. En jij mag je uiten en je vader ook. maar schuld gevoel hoort er bij. Je ziet alles erger zoals het is. maar het vald mee. En die dingen in de wereld moet je je niet druk om maken.


    Some angels have no wings.

    ImmaWolf schreef:
    Natuurlijk mag je hierover zeiken, kom op. Je hebt gelijk. Hij is je vader niet en zo moet hij zich dan ook niet gedragen. En anderen hebben ergere dingen meegemaakt, maar jij niet en dat maakt dan toch helemaal niet uit.


    Shoganai i ne~

    Zeiken is gezond. Je moet toch ergens je frustratie kwijt? En omdat er mensen zijn die het slechter hebben moet jij al je frustratie en woede maar opkroppen? Nee hoor, gooi het eruit _O_


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mensen hij is mijn vader niet! Het is de vriend van mijn moeder, mijn vader is gone!
    Jullie bedoelen het lief maar het woord 'vader' bij hem doet me niet echt goed D:

    sterkte


    What is youre favo scary movie?

    Louisaaa schreef:
    je gaat de pubertijd in en daar horen ruzie met je ouders bij. En je ziet alles veel erger dan het dan is. Het hoort er bij.


    Believe in yourself, change the world.

    ImmaWolf schreef:
    Natuurlijk mag je hierover zeiken, kom op. Je hebt gelijk. Hij is je vader niet en zo moet hij zich dan ook niet gedragen. En anderen hebben ergere dingen meegemaakt, maar jij niet en dat maakt dan toch helemaal niet uit.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Ik heb/had hetzelfde probleem.
    Aleen de ruzie's zijn niet zo hevig, omdat ik al heel snel naar mijn kamer ren.


    Food.

    Crowd schreef:
    Ik heb/had hetzelfde probleem.
    Aleen de ruzie's zijn niet zo hevig, omdat ik al heel snel naar mijn kamer ren.

    Ik ren werkelijk nooit naar mijn kamer, ik ga er juist op in, omdat ik hem dolgraag op z'n nummertje wil zetten (cat)