• Ik ben namelijk op zoek naar een uitgeverij, waar ik een deel van een mijn verhalen naar toe wil sturen om te kijken of het wat is. Het probleem is alleen dat het vinden van uitgeverijen niet zo makkelijk is als het lijkt en zeker niet degene die ook iets met erotisch (getinte) verhalen doet. Ze moeten er echter meer dan genoeg zijn, omdat er zoveel boeken bestaan die deels of grotendeels om seks draaien/dat bevatten of überhaupt iets waar het bij past/ik naar kan bellen.

    Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn om met mij mee te zoeken naar websites of gegevens van een uitgeverij die ik zou kunnen benaderen?


    - Zojuist de Free Musketeers benaderd, die willen het graag lezen als het manuscript af is. Meerdere uitgeverijen hoor ik graag en vooral als er zijn die een aantal hoofdstukken beoordelen, i.p.v het hele script (wat nog niet af is).(bloos)

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 13:37 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Als ik enige uitgevers zou kennen, dan zou ik je helpen, maar helaas.

    Stuur ze op naar M. Shadows? c:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Necrophiliac schreef:
    Als ik enige uitgevers zou kennen, dan zou ik je helpen, maar helaas.

    Stuur ze op naar M. Shadows? c:


    Die kan vast geen Nederlands en is geloof ik ook niet zo gek op lezen. :3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    (...)

    Die kan vast geen Nederlands en is geloof ik ook niet zo gek op lezen. :3


    Vertaal het. En dwing hem om te kijken/lezen, net als bij A Clockwork Orange.

    Maar kun je niet vragen bij The Free Musketeers of ze nog andere uitgevers kennen die eventueel interesse zouden hebben? o;


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Necrophiliac schreef:
    (...)

    Vertaal het. En dwing hem om te kijken/lezen, net als bij A Clockwork Orange.

    Maar kun je niet vragen bij The Free Musketeers of ze nog andere uitgevers kennen die eventueel interesse zouden hebben? o;


    Oh ze hebben wel interesse en ik mag het opsturen als het af is, want ze lezen elk manuscript, maar het moet wel af zijn dan. En ik ben nu bijna halverwege, lol'd.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Leopold?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik kan steeds niks vinden.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!