• Ik heb straks een solicitatie gesprek om 10 uur. Ik ben zo zenuwachtig. Dus wish me good luck. Ik zal vertellen of ik ben aagenomen of niet...

    Om de topic nuttig te houden: Waar werk je? Of heb je binnenkort ook een solicitatie..??


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ik werk nu sinds een maand in een restaurant bij een vakantiepark. Ik moet de ene keer afwassen en de andere keer moet ik 's ochtends broodjes langs huisje brengen en in het winkeltje staan.

    Oh en heel veel succes! (flower)

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 11:07 ]


    Even a white rose has a black shadow.

    Ik werk bij een groentewinkel xD en daarvoor in een restaurant, maar ben toch wel druk bezig met het zoeken naar een ander baantje;)

    Veel succes!(flower)


    Never forget the things that make you smile

    Ik werk bij de AH achter de kassa, mijn laatste jaartje en dan wordt ik er uit gegooid, maar zo gaat dat nou eenmaal :P

    Heel veel succes :D

    Ik werk nergens (bloos)


    -

    NienkePOINK schreef:
    Ik werk bij de AH achter de kassa, mijn laatste jaartje en dan wordt ik er uit gegooid, maar zo gaat dat nou eenmaal :P

    Heel veel succes :D


    Waarom word je er uit gegooid dan?


    What is youre favo scary movie?

    Ik had iets van vorige maand een sollicitatiegesprek, bij een ijssalon. Maar dat was wel heel leuk op zich, want die mensen waren heel vrolijk en leuk enzo. En nu werk ik er alweer een maand! Dus ik raad je aan om nu gewoon te solliciteren bij een ijssalon, want dat is echt leuk! (:

    Ik werk op een boerderij :D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik ben nog op zoek naar werk, heb al twee sollicitatieformulieren ingevuld, maar heb nog niks gehoord :')

    Hoe is je sollicitatie gegaan?


    You try so hard not trying to try so hard.

    Niet aangenomen,



    Maar ik zal het proberen bij een ijssalon solliciteren


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Good luck! (flower)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik werk bij een bakker :')


    As travars