• Het is een programma op Ketnet en ik kijk er wel altijd naar toe omdat ik het lollig vind. Het zijn zo kinderen en die willen hun artietsen na doen. Hier zieje een meisje dat Lady gaga na doet. Net zag ik het dat een jongen Justin bieber na deed, en ik zat echt met open mond toe tekijken alles was net het zelfde en Het was gewoon goed.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ze is best goed.

    Ik vind het ook wel goed, en het lijkt me eigenlijk heel leuk om mee te maken :o


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Haha, blijf gewoon liever mezelf.
    edit:Die jongens zijn zo schattig ;$

    [ bericht aangepast op 3 mei 2011 - 19:04 ]


    They fell in love, didn't they?

    Amused schreef:
    Ik vind het ook wel goed, en het lijkt me eigenlijk heel leuk om mee te maken :o

    Er zijn er nog meer als je verder wilt kijken xd


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Amused schreef:
    Ik vind het ook wel goed, en het lijkt me eigenlijk heel leuk om mee te maken :o


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    omg die jongen op 2:30 en eerder omg hottie :3


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Je ziet alleen wel dat het van te voren ingezongen is ;O maar wel heel knap enseuw


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    jaaaa, die aflevering heb ik ook gezien c; - stiekem eigenlijk alle afleveringen -


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    wat een misselijk stem:S


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Submission schreef:
    omg die jongen op 2:30 en eerder omg hottie :3

    gehe... dat vond ik dus ook al :Y)


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    vet cute xD


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.