• Ik moet morgen geopereerd worden, alle eerst onder de scanner en dan geopereerd worden en eigelijk ben ik stiekem wel bang, omdat dit mijn eerst keer is dat ik geopeerd moet worden.. wie is er ook al geopereerd geweest?

    [ bericht aangepast op 3 mei 2011 - 17:54 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik heb ook een kaakoperatie gehad. 2 zelfs want mijn 1e was mislukt. Dat viel wel tegen.
    Ik weet niet wat voor kaakoperatie jij krijgt, maar ik had een zware. Er moesten vele millimeters verplaatst worden en ik had dun bot. Mijn mond werd voor een hele maand dichtgemaakt. Ik kon hem niet openen. Na een maand mocht hij een beetje open, maar ik kon nog steeds niet echt iets eten enkel dingen zoals spaghetti. =( Na een goede anderhalve maand mocht ik echt weer eten.
    De operatie zelf valt mee want je maakt hem niet bewust mee. En dan wordt je wakker op de intensive care, lig je daar een hele dag je te vervelen. En toen ik mijn spiegel kreeg, zag ik een heel ander persoon. Mijn gezicht was letterlijk en figuurlijk 3x zo dik. Mijn hoofd was helemaal opgezwollen door de operatie.

    Ik weet niet waarom jij een kaakoperatie krijgt, maar ik omdat ik soms problemen had met eten en omdat later je kaken verder invallen en ik dan helemaal niet meer zou kunnen eten. Achteraf ben je blij dat je al die pijn hebt doorstaan. =)

    Veel succes morgen!(flower)

    Als ik mijn mond open doe kraken mijn kaakbenen. en als ik eet komen ze uit de kom of blijven ze vast zitten, mijn rechterkant zit nu al zowat een week vast en het doet vreselijk veel pijn omdat ik dan amper kan eten...

    [ bericht aangepast op 3 mei 2011 - 18:24 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik niet.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Sterkte, ikzelf heb alleen een aantal ooroperaties -ingreepjes- gehad.
    Ergens als ik ouder ben krijg ik een hartoperatie en ik zie er al tegen op :/


    SLOAN.

    Calm schreef:
    (...)
    Als ik mijn mond open doe kraken mijn kaakbenen. en als ik eet komen ze uit de kom of blijven ze vast zitten, mijn rechterkant zit nu al zowat een week vast en het doet vreselijk veel pijn omdat ik dan amper kan eten...

    Je gaat echt geen spijt hebben. Het doet echt deugd om normaal te kunnen eten!

    In het begin denk je: waarom deed ik dit ook weer? Gewoon omdat je even niet kan eten en enkel vloeibaar kan consumeren en er zijn ook enkele fysieke verschijnselen die nog tot jaren door kunnen duren.
    Maar als al die pijn begint weg te ebben, dan weet je waarvoor je het gedaan hebt. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Je gaat echt geen spijt hebben. Het doet echt deugd om normaal te kunnen eten!

    In het begin denk je: waarom deed ik dit ook weer? Gewoon omdat je even niet kan eten en enkel vloeibaar kan consumeren en er zijn ook enkele fysieke verschijnselen die nog tot jaren door kunnen duren.
    Maar als al die pijn begint weg te ebben, dan weet je waarvoor je het gedaan hebt. =)

    Maar als ik weer wat ouder ben, kan ik terug krijgen hebben ze gezegt, omdat mijn boten nog groeien enja...


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik ben Zaterdag geopereerd. Het is niet eng, Ik hoop voor je dat ze het met een spuitje doen. (Je in coma maken) voor de rest is er echt niets aan.

    Gewoon liggen tot je klaar bent


    Firm believer of all that is magic

    Ik ben in totaal 8 keer geopereerd...
    7 keer aan mijn kinkeroog
    en 1 keer aan mijn wijsheidstanden
    Ik kan je zeggen dat je je geen zorgen moet maken omdat je er toch niets van merkt ;)
    Mijn eerste operatie was aan mijn oog, en die duurde 8à9 uur lang :)
    En ik was toen 4...dus, geen zorgen en veel succes ^-^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik... Even denken...
    Twee keer. Twee liesbreuken toen ik 4 en 5 jaar was.


    #WWED - What Would Emma Do?

    0 keer gelukkig
    Veel succes(flower)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Calm schreef:
    (...)
    Maar als ik weer wat ouder ben, kan ik terug krijgen hebben ze gezegt, omdat mijn boten nog groeien enja...

    Dat zal wel meevallen. =)
    En btw, dan is het ergste toch al weg.
    Mijn onderkaak hebben ze 15mm naar voren geplaatst, een vrij uitzonderlijke operatie. Het is nu bijna een anderhalf jaar geleden en nu blijkt dat in totaal mijn onderkaak 2-3mm terug naar achter is gezakt. In normale omstandigheden is dat max 1mm. Maar ik kom van ver.

    Btw, ik heb niet op je vraag geantwoord: ik ben 5x onder het mes geweest. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik twee keer :/ De eerste keer met mijn amandelen en de tweede keer met mijn longen..


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.

    Heel veel succes en sterkte morgen(flower)
    Zelf ben ik gelukkig nog nooit geopereerd. Morgen moet mijn zus waarschijnlijk worden geopereerd, en anders moet ze vrijdag (gebroken enkel die nog te dik was zondag)


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Ik ben ehm..Twee keer geopereerd.. Succes (flower)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Heel veel sterkte.
    Uhm ja ik ben geopereerd toen ik een slagaderlijke bloeding had maar ik heb er eigenlijk niet veel van meegekregen xd


    Music makes me high

    Ik vaak genoeg aangezien ik vroeger echt een kneus was en eigenlijk nog steeds ben :Y)
    Onder narcose gaan is best leuk hoor. Er wordt je gevraagd tot 10 te tellen en bam; het lukt je niet eens. Ten minste, mij lukte het vroeger nooit (:
    Succes morgen!


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells