• Naam: Mijn naam is Colibre. Achternaam houd ik liever geheim voor Googlende vaders jwz. (cat)
    Leeftijd: Dat, mon freund, is achttien.
    Woonplaats: Rilland, dat ligt niet ver van Bergen Op Zoom vandaan.
    Kort iets over mezelf: Ik ben een half-Servische malloot genaamd Colibre, die praktisch gezien al haar hele leven in het prachtige verkrachte Zeeland woon. Ik schrijf al veel te lang, en heb mezelf erin getraind, waardoor ik nou eigenlijk een artiest ben qua schrijven. In het Engels dan. Ik schrijf zelden in het Nederlands omdat ik de woorden zo betekenisloos vind klinken. In het Engels klinkt het al sneller elegant en mooi. Voor de rest ben ik one crazy shitt, en ben ik niet van plan om ooit normaal te gaan doen. Ik heb tunnels, en een uitgescheurde mendusa. Voor de rest vraag je maar als je vragen hebt.
    Gedichten: Mijn crappy-ass songtekst-gedicht 'Sympathy Of The Dead'
    Fanfictions: Nog niet. (cat)
    Lopend verhaal: Victim Of Your Own Creation, en binnenkort The Price We Pay For Evil.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 10:13 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Depulso schreef:
    Leuk dat je je even voorstelt (:


    Hoewel ik hier al sinds 2008 zit, en me eigenlijk nooit proper heb voorgesteld. 8D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Necrophiliac schreef:
    (...)

    Hoewel ik hier al sinds 2008 zit, en me eigenlijk nooit proper heb voorgesteld. 8D

    hahaha ik durf nooit mijn ID te laten zien op internet.
    Bang dat iemand ermee gaat knutselen (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Depulso schreef:
    (...)
    hahaha ik durf nooit mijn ID te laten zien op internet.
    Bang dat iemand ermee gaat knutselen (krul)


    Meh, ik ben daar totaal niet bang voor, en ook al doen ze het, I could care less. :3


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Necrophiliac schreef:
    (...)

    Meh, ik ben daar totaal niet bang voor, en ook al doen ze het, I could care less. :3

    Ooh okee maar ik heb een slecht verleden daar mee dus :o


    It's going to be difficult, but not impossible.