• En dat mag ik van mezelf ook best wel een keer vinden. Ik namelijk gigantische pijn in mijn mond, omdat mijn tandarts er geen erg in lijkt te hebben dat ik nadat de verdovingen uitgewerkt zijn het wel degelijk voel hoe hij mijn mond bijna contortionistisch (geen idee of dat het Nederlandse woord is :'D) probeert te buigen naar de gewenste hoeken ... Zeker als ik het dán al voel. En hij heeft op 2 plekken in mijn tandvlees gesneden met de boor. Bij de een per ongeluk, bij de ander omdat hij er moeilijk bij kon en blijkbaar is uitgeschoten ofzo. Ik kan mijn tanden nu ook echt niet op elkaar duwen, dan doet het al helemaaal teveel pijn allemaal. (no_chears)

    Wil er iemand even lief voor me zijn?(no_chears)
    [Of Shadows posten. ;D]

    [ bericht aangepast op 3 mei 2011 - 16:18 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Necrophiliac schreef:
    (...)

    Ja, ook naar mij he. JA. D:
    Want ik ben zielig omdat ik mijn nier heb gestoten aan een koe.


    ..|..


    (A)

    Jij krijgt je portie ook nog wel. Ik ga denk ik wel zo een uurtje pitten. Al moet het met geweld. Dit vind ik echt niet leuk meer dude. (no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    (...)

    ..|..


    (A)

    Jij krijgt je portie ook nog wel. Ik ga denk ik wel zo een uurtje pitten. Al moet het met geweld. Dit vind ik echt niet leuk meer dude. (no_chears)


    I get. Dan ga ik maar eens verder aan deel 8, zodat jij als je wakker bent, lekker kan lezen en zo. ;D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Insomniac schreef:
    (...)

    Hahaha, maar ik doe het niet expres! Het is echt kut gewoon. ;-;
    Maar ik wil je best straks wat van mijn verzameling doorsturen. (bloos)

    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (wbw)


    -

    Necrophiliac schreef:
    (...)

    I get. Dan ga ik maar eens verder aan deel 8, zodat jij als je wakker bent, lekker kan lezen en zo. ;D



    Yes please! :9~


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PFFFTHAHAHAHAHAHA. Sorry.



    Ik heb echt medelijden met je, en Shadows voelt mee. :c


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Healed schreef:
    ahhhhh! je bent gewoon Überzielig *give hug*
    De tandarts is gewoon stupid ik moest er 10 tanden laten trekken :(
    Maar jij bent véél zieliger (flower) *give more hugs*


    Fuuuck! 10 tanden? Wat had je dan?
    Dan vind ik ons allebei eigenlijk wel zielig! ;o


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    (...)

    Fuuuck! 10 tanden? Wat had je dan?
    Dan vind ik ons allebei eigenlijk wel zielig! ;o



    don't worry het is al meer dan 3 maanden geleden en het ging om melktanden (ze waren nog niet gewisseld en de orto vond het té lang duren :() dus toen moesten ze eruit getrokken worden... Maar mijn stupid hoektanden zijn nog niet door (nog steeds niet), maar jij blijft zieliger *geeft weer knuffel*.


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    oei! mijn tandarts deed me ook pijn.
    ik moest ook een verdoving hebben (no_chears)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Een beetje meer on-topic blijven graag :3
    - de plaatjes mogen wel, maar niet té overdreven ^^ -

    En ocharme!
    Veel beterschap, ik hoop dat de pijn snel verdwijnt! :o


    Let the Night embrace you


    Veel beterschap liefje. (flower)
    Kijk, Matt vindt het ook erg voor je! Waarvoor zou die anders zo'n puppyogen hebben opgezet?! <3

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 7:41 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    Oké,

    Medelijden.

    Ik heb een Middeltje


    Firm believer of all that is magic