• Het klinkt misschien best stom, Maar ik ben bang.

    Gisteren 2x het luchtalarm , Vandaag heel veel knallen.
    Wat betekent dit?

    Ik zou het apart vinden als dit toeval is


    Firm believer of all that is magic

    Submission schreef:
    Ik heb hem maar 1x gehoord en geen knallen.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    en btw als je het luchtalarm 2x heb gehoord moet je naar de omroep van je provincie kijken heb je dat gedaan en er is nix dan is er vast nix aan de hand


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ghehe @RxSergioJan Dat zou wel heel toevallig zijn


    Firm believer of all that is magic

    RxSergioJan schreef:
    Ghehe iedereen is hier haar aan het gerust stellen, daalt er over een aantal minuten ineens een vliegtuig in de Euromast in Rotterdam.. Oeps.

    Gezellig ben jij xD


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Genius schreef:
    Ik heb geen knal gehoord :W


    En geen luchtalarm. Hoewel dat ook weer niet goed is, want die hoor je elke eerst maandag van de maand te horen om 12 uur. :W


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    RxSergioJan schreef:
    Ghehe iedereen is hier haar aan het gerust stellen, daalt er over een aantal minuten ineens een vliegtuig in de Euromast in Rotterdam.. Oeps.


    Dan ben ik eerder de lul, want daar woon ik redelijk dichtbij. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    ImmaWolf schreef:
    Wow, dat is echt creepy. Het luchtalarm hoort toch maar 1 keer af te gaan? En knallen zijn nooit goed. Dat heb ik hier wel gemerkt met Tristan van der Vlis. Ik zou maar even naar het nieuws kijken, want dit klinkt niet best.


    Je maakt me bang..


    I´m nothing special.