Neomy schreef:
@dooddoener
hoe wil je beginnen? ik kan wel wat verzinnen als je niets weet?
tjaa. een nachtbraker:)
en moet naar school tot half 5 en sport veel.
pff was het vergeten:$
eigelijk kiezen ze mij nooit:X
leuk dat je met mij een verhaal wil schijven.
uuum
ik ben zelf bezig met schaakmat
een sirie moorderaar en een meisje.
Merel is net afgestudeert en wil graag terug naar huis.
als ze op haar laaste nacht opeens een vreemde in haar huis staat. een carmanten jongen vraagt of ze de weg naar de hoofdstad van Finland weet Helsinki. de volgende ochtend komt ze achter dat de jongen echter niet om de weg kwam vragen maar om geld te stelen en dat hij 200 Euro gejat heeft. thuis in Zweden vertelt ze dat er bij haar was ingeboken en dat ze gevoelens heeft voor de crimineel. de ouders worden boos en wort ze uit huis gezet door haar ouders. ze besluit dan naar Finland te gaan en de jongen op te zoeken. en komt dan ongewenst in het gevaarlijke kat en muis spelletje van twee sirie moordernaars die elkaar uit de wereld wil helpen, omdat ze elkaar van de gruwlijke moorden die Helsinki al paar jaar tijstert. en laaste tijd niet alleen Finland. maar ook Noorwegen en Zweden. en willen elkaar met alle plezier uit de wereld helpen.
uiteidelijk komen ze achter dat ze alle twee onschuldig zijn en besluiten ze samen te werken. om de moordernaar te vinden.
dus dat is schaakmat. hij is helemaal nieuw. als je hem leukt lijk mag dat(A) of we beginnen een nieuwe verhaal.
en ik ben dislekties (ofzoiets)
Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.