• IK HAAT HET!
    Ik had zo een vriendin [stond gewoon in mijn vriendenlijst] die BARBIExSHIT noemde en nu heb ik sinds gisteren mijn naam veranderd in SEXGOTTPOES, wat doet zij? BILLSEXPOES..(?)
    Hallo? WEES FACKING ORIGINEEL!

    En kom nou niet af met de naam SEXGOTT of weet ik veel wát, want dat is er nog niet duz dan merk ik wel hoe onorigineel je bent!

    Sorry dat ik zo doe, maar ik ben het eventjes beu nu ;S
    En ik heb niemand nagedaan, want mijn netlog is al 2of3maanden SEXGOTTPOES!
    Wees gewoon beetje origineel ;S veel leuker.
    Ik had het bij mijn vorige naam ook, ik had OneMoreKiss, en dan waren er een heleboel mensen die afkwamen met bv. SayKiss ofzoiet o_O

    En mijn vriendin noemt BrokenPiecex, nu zijn er al vanalle mensen met BrokenLove en al die shit ;S


    -

    dat is echt fucking kut als ze je iedeen stelen precies het zelfde als ze je title's en verhalen stelen -_-' wees orignieel en verzin zelf iets!


    Idd, of vraag toestemming ofzo ^^
    Ik ben aan nieuw verhaal bezig, en mijn titel lijkt op die van iemand anders.. ik heb er de toestemming voor gevraagd en ze vond het oké. Duz moesten ze mij de toestemming vragen, zou ik het ook oké vinden (:
    Maar ze zegt dat ze me niet nagedaan heeft, duz heb ik geen andere keuze dan haar te geloven (:


    -