• Ik heb weer eens zin om te schrijven, omdat ik dat al een lang tijd niet meer heb gedaan. Dus leek het me wel leuk om een keer met iemand anders te schrijven, like a duo.

    Ik zou graag willen schrijven over :
    - Glee
    - onbekende personen
    - drama
    - fantasie
    - en misschien wel vampiers ( alleen ben ik daar een beetje op afgekickt)
    - en misschien wil jij wel in het engels schrijven, hou ik ook van(H)

    Zou jij met mij willen schrijven, meld het dan even hieronder!!

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 21:24 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Ik wil wel samen schrijven, over onbekende personen, fantasie en vampieren. Alleen niet in het engels, mijn engels is super slecht.


    The breaking of a wave cannot explain the whole sea ~ Vladimir Nabokov

    Ik wil wel over onbekende personen schrijven in het Engels. (Op mijn profiel staat m'n Engelstalige story, dus kun je even keuren), en verzin jij maar een onderwerp. ^^


    Edit: Want drama schrijven vind ik ook wreed.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 21:38 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Necrophiliac schreef:
    Ik wil wel over onbekende personen schrijven in het Engels. (Op mijn profiel staat m'n Engelstalige story, dus kun je even keuren), en verzin jij maar een onderwerp. ^^


    Edit: Want drama schrijven vind ik ook wreed.

    Je schrijft echt super mooi(H) lijkt me leuk om met jou te schrijven, alleen moet ik dan wel even nadenken over een onderwerp haha. Suggesties??


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    shithead schreef:
    (...)
    Je schrijft echt super mooi(H) lijkt me leuk om met jou te schrijven, alleen moet ik dan wel even nadenken over een onderwerp haha. Suggesties??


    Thanks, thanks. (;
    Eh, tja, ik schrijf meestal over mannen (heb gewoon niks met meisjes), maar ik weet niet echt een onderwerp, heheh.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Necrophiliac schreef:
    (...)

    Thanks, thanks. (;
    Eh, tja, ik schrijf meestal over mannen (heb gewoon niks met meisjes), maar ik weet niet echt een onderwerp, heheh.

    Hmm en ik schrijf meestal in een vrouwenPOV, is misschien leuk om te combineren, jij een man ik een vrouw. Ik zal eens even gaan nadenken over een onderwerp!


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    shithead schreef:
    (...)
    Hmm en ik schrijf meestal in een vrouwenPOV, is misschien leuk om te combineren, jij een man ik een vrouw. Ik zal eens even gaan nadenken over een onderwerp!


    Daar stem ik mee in. ^^


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    wil samen schrijven, over fantasie en onbekende personen, in die richting. kijk maar of je het wat vind want het ziet er naar uit dat je al iemand gevonden hebt.


    Don't be afraid, just be yourself

    Necrophiliac schreef:
    (...)

    Daar stem ik mee in. ^^

    Uhm misschien een idee, een ontmoeting tussen het duistere van de hel en het wonderbaarlijke van de hemel... De ontmoeting tussen een engel en een duivel. Een beetje gebaseerd op dit tekstje :
    I don't really wanna dance with the devil I admit it, he's a little too hot for me I don't really wanna walk through the fire The flame's getting higher
    He's killing me


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    shithead schreef:
    (...)
    Uhm misschien een idee, een ontmoeting tussen het duistere van de hel en het wonderbaarlijke van de hemel... De ontmoeting tussen een engel en een duivel. Een beetje gebaseerd op dit tekstje :
    I don't really wanna dance with the devil I admit it, he's a little too hot for me I don't really wanna walk through the fire The flame's getting higher
    He's killing me


    Ja, dat vind ik wel wat. ^^
    Dan wil ik wel de duivel zijn, heheh. c:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Necrophiliac schreef:
    (...)

    Ja, dat vind ik wel wat. ^^
    Dan wil ik wel de duivel zijn, heheh. c:

    Ja, dat was wel het plan haha jij de duivel ik de engel... Aan je verhaal te zien heb jij ook wel een duister kantje haha, en ik denk dat een lief engeltje wel bij mij past hahah:P


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    shithead schreef:
    (...)
    Ja, dat was wel het plan haha jij de duivel ik de engel... Aan je verhaal te zien heb jij ook wel een duister kantje haha, en ik denk dat een lief engeltje wel bij mij past hahah:P


    Aight, da's nice! ^^

    Ja, inderdaad, ik heb zo'n beetje een duister sadistisch kantje. ^^


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Necrophiliac schreef:
    (...)

    Aight, da's nice! ^^

    Ja, inderdaad, ik heb zo'n beetje een duister sadistisch kantje. ^^

    Ach, ik denk dat iedereen die wel heeft hahah :P


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    shithead schreef:
    (...)
    Ach, ik denk dat iedereen die wel heeft hahah :P



    True. Maar eh, pb/gb je plannen dan maar! ;D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Necrophiliac schreef:
    (...)


    True. Maar eh, pb/gb je plannen dan maar! ;D

    Ja ik heb al een idee voor het intro zeg maar :P ik pb je wel even !!


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille