• Ja, 'haters' denk ik ten minste hebben in Sydney bij een concert met eieren naar hem liggen gooien. Geen één was raak. En met hem bedoel ik Justin Bieber. Vind het echt dom. Oké, je haat hem, maar ga dan niet zo overdrijven en eieren liggen gooien. Dit vind ik er over gaan, sorry.

Maar stiekem vind ik het wel grappig.

Bron.

Ik vind het wel leuk. (krul)

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

InsaneGenius schreef:
    Haters hebben geen leven. ~

Kill them with kindness.

Het is redelijk zielig als je niets beters hebt te doen dan eieren op iemand te gooien, maar goed. ^.^

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Pathetic.

Sowieso, waarom ga je 50 euro voor 'n kaartje van een concert van Justin Bieber betalen als je hem haat... en dan ook niet raak gooien, dan ben je slecht.

live the life you love

zonde dat ze hem niet geraakt hebben. eiren zijn mega goed voor je haar joh :Y)

Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

Grizzly schreef:

Zou jij het leuk vinden dat als je een concert geeft en dat ze dan eieren op je gooien?

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

Ik vind het niet echt grappig ofzo. Gewoon zo zwak he. Ik snap niet waarom haters tijd aan hem gaan besteden als je ze hem haten? Zielig zielig.

Smile and live.

Grizzly schreef:

Dat zei Pippi Langkous ook ja.

Smile and live.

Het punt dat ze minstens 50 euro hebben verspild voor één concertkaartje van de artiest die ze haten, komt er bij mij ff niet in..

Opgeven is geen optie.

ze geven geld uit voor een concert van iemand die ze niet mogen om hem dan met eieren te begooien xD haten vind ik een groot woord...... hoe zielig kun je zijn? dat geld zou ik beter kunnen inversteren...die eieren trouwens ook...seriously...waar gaat de mensheid heen...=='

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Hoezo zwakzinnig?

"Ignite, my love. Ignite."

Hé, ik vind dat zó overdreven.
    Als je hem dan zo vervelend vind, ga je je tijd en geld toch niet aan hem verspillen, dan ben je echt zielig.

Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

held.

I live for the applause, you will die for it.

Iedereen die nu goed gedaan gaan zeggen moeten eens na gaan denken, vinden jullie het leuk om bekogelt te worden door eieren?

"Ignite, my love. Ignite."