• owkee...
    ik ben dus vorige week met school een hele week naar londen geweest..
    en dat was opzich best leuk!
    alleen ik heb ontsettend veel ruzie gemaakt met mijn beste vriendin, en ik irriteerde me kapot aan haar!!
    ze was constant chagerijnig, en ze steunde me niet toen ik pijn had (en dat had ik!! ontsettend!!)
    alleen toen zij ziek werd op de een na laatste dag, heb ik haar wel gesteund! terwijl ze dat niet voor mij deed!
    ik vind dat persoonlijk heel erg oneerlijk!! dat doen beste vriendinnen namelijk niet!

    alleen nu doet ze weer alsof er helemaal niets gebeurt is, terwijl ik er bijna nog elke avond om moet huilen...
    en mijn ouders vinden dat we met haar moeten haar praten, omdat ze dat vaker doet ... alleen ik ben zo bang dat daardoor de vriendschap uit elkaar barst.. maar ik wil ook niet doen alsof er helemaal niet gebeurt is!

    kan iemand me alsjeblieft helpen!
    want ik weet nu dus echt niet meer wat ik nu moet doen!(huil)

    xoxo


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    In vriendschap spreek je niet over oneerlijk.. Misschien zat ze in een dip ofzo.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Nou, misschien liet je niet goed zien dat je pijn had. Je overdrijft een beetje hoor.


    SLOAN.

    Ah ja
    Je moet het eerlijk tegen haar zeggen dat je het niet leuk vind/vond wat ze allemaal doet/deed en vraag op een Vriendelijke manier of ze er aan wilt werken dat ze dat niet meer doet


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    IloveJack schreef:
    Nou, misschien liet je niet goed zien dat je pijn had. Je overdrijft een beetje hoor.

    De ene is al wat gevoeliger dan de andere!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik zou het gewoon zeggen tegen der. Misschien heeft ze het zelf niet door.
    Maar ik zou er geen groot probleem van maken.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik zou met haar gaan praten. Je wilt jezelf namelijk niet elke avond in slaap huilen. En als het vaker is gebeurd, kan je zowiezo beter met haar gaan praten. Oftewel ga met haar praten en praat alles uit. Het hoeft niet meteen je vriendschap te verpesten. En als jullie vriendschap wel barst, dan weet je dat ze geen goede vriendin voor je is


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Gaan praten en eerlijk zijn over wat je dwars zit. Als ze het snapt dan is het goed. gaat ze er een drama van maken zou ik wel serieus gaan denken of het wel een echte vriendin is..


    Some angels have no wings.

    Als je ermee zit en het echt niet los kunt laten, dan zou ik het zeggen en vragen of ze er aan wilt werken. Maar je zou het ook kunnen vergeven&vergeten en gewoon normaal doen tegen haar, zoals zei ook doet tegen jouw. Maar wees niet bang om het te zeggen, want echte vrienden die luisteren daar naar en proberen er wat aan te doen, want die willen je niet kwijt.
    En weet je wat het grappige is, misschien zit zij er wel helemaal niet mee en is ze het allang vergeten! Er zijn nou eenmaal gevoelige en minder gevoelige mensen. Ik maak me ook zorgen om dingen wwaarvan anderen denken wtf:)

    Oh, dat ken ik, ja. Ik zou het gewoon tegen haar zeggen, als ze echt je beste vriendin is, luistert te naar je en word ze er niet boos om of iets. Misschien had ze ook niet door dat je pijn had.
    Mocht ze wel boos worden, dan weet jij trouwens wel dat je niet fout zat, dat moet je niet vergeten. Want jij steunde haar wel.


    You move me ......... Kurt

    Ik weet zeker dat jij sowieso het beste voor haar hebt gedaan, misschien wist ze niet wat zij moest doen ofz?


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    LENI schreef:
    In vriendschap spreek je niet over oneerlijk.. Misschien zat ze in een dip ofzo.


    Firm believer of all that is magic

    Louisaaa schreef:
    Gaan praten en eerlijk zijn over wat je dwars zit. Als ze het snapt dan is het goed. gaat ze er een drama van maken zou ik wel serieus gaan denken of het wel een echte vriendin is..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ik zou als ik jou was er rustig met haar over praten.
    niet meteen kwaad worde, of in tranen uitbaste. maar gwn rustig vertelle wat je er van vind en wat je voelt. gwn eerlijk zijn.
    en blijf positief. dan lijkt het probleem ook al minder.
    sterkte ;)

    ik heb met haar gesproken
    en alles is weer goed^^
    bedankt voor jullie steun!!(flower)


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James