• Members of the WAG-gang

Maestro - Lynn - WAG van Xavi.
    Tango - Kim - WAG van Fernando Torres.
    RxSergioJan - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Tuilla - Elena - WAG van David Villa.
    Beckham - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Azza - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Rumour - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Megalomania - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Lionel - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Fabregas4 - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.

[ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 9:25 ]

Everything is worse without music.

RxSergioJan schreef:
    Oh,(joehoe)
    Ik vind ze nogal.. Ik weet niet, ik kan het juiste woord nietvinden(pirate)

Wil jij voor mij een cover maken of 3?

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Tango schreef:
    @ Reina & Anne
    Jullie weten vermoedelijk al dat ik van school nu écht moet gaan kijken voor een vervolgopeleiding aan het MBO, niveau 3 of 4. En nu zijn mijn ouders het er eindelijk mee eens dat ik toerisme ook zie zitten, maar bij die opleiding moet ik wel heel vaak weg (naar Spanje en zo) maar nu komt het; ik heb heimwee, bijna chronische heimwee. Ik word helemaal gek als ik niet in mijn eigen huis slaap met mijn ouders.

Ow hmm. Dat is wel heel erg kut ja.
    Ik zou zo een twee drie ook niet weten wat je daar tegen kan doen, want er is niet echt iets tegen volgens mij ;S

No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

ELENA IN THA HOUSEE,
    Xavier is met Juan aan het voetballen in de tuin, en ik kijk naar hoe sexy Xavier is :9~

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

Tango schreef:
    @ Reina & Anne
    Jullie weten vermoedelijk al dat ik van school nu écht moet gaan kijken voor een vervolgopeleiding aan het MBO, niveau 3 of 4. En nu zijn mijn ouders het er eindelijk mee eens dat ik toerisme ook zie zitten, maar bij die opleiding moet ik wel heel vaak weg (naar Spanje en zo) maar nu komt het; ik heb heimwee, bijna chronische heimwee. Ik word helemaal gek als ik niet in mijn eigen huis slaap met mijn ouders.

Dan is die opleiding misschien juist voor jou geschikt. Ik kies nu een opleiding (rechten) en daarbij moet je veel spreken enzo, en dat vind ik altijd doodeng. Maar dan kom je over je angst heen. Misschien gaat het voor jou ook werken? Dat je niet meer van die heimwee hebt.

Hoi Elena (:
    Hoe is het met Xavier?

Ik heb gejankt dat wil je niet weten (:
    En het gaat goed, en ik voel gewoon weer alle vlinders in mijn buik, en ik voel me geweldig
    *O*

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

Ah(:
    Ghehehehe, mooi zo!

Azza schreef:
    (...)

Wil jij voor mij een cover maken of 3?

Eehm ja hoor(:
    Ik zal het proberen ^^
    Maar ich geh eerst enveloppen schrijven als je het goed vind(joehoe)

Het kan zijn dat ik hier even niet reageer, ik heb Q aanstaan maar ben soms even weg (krul)

Anne, heb je covers nodig? Ik wil er ook wel wat maken hoor, of een poging doen tot :W

Tuilla schreef:
    ELENA IN THA HOUSEE,
    Xavier is met Juan aan het voetballen in de tuin, en ik kijk naar hoe sexy Xavier is :9~

Hahahah :9~

Tuilla schreef:
    Anne, heb je covers nodig? Ik wil er ook wel wat maken hoor, of een poging doen tot :W

Jij mag ze ook maken (: Die van jou vind ik ook mooi, haha. Ik zal even zeggen wat ik precies nodig heb.

-One Word [Jack Wilshere]
    -Young Love [Samir Nasri]
    -The Nanny [Aaron Ramsey]

Ik wil die van Sam wel doen, heb je zelf plaatjes, en waar gaat het over? Of zal ik zelf plaatjes zoeken? (:

Tuilla schreef:
    Ik wil die van Sam wel doen, heb je zelf plaatjes, en waar gaat het over? Of zal ik zelf plaatjes zoeken? (:

Je mag de plaatjes zelf kiezen (: Het gaat over een 16 jarig meisje en sam die dan 23 is. En dan gezeik, blablabla.

Ik ben even weg, hehe *O*