• http://www.quizlet.nl/stories/49914/slave-of-the-danger--16/

    De brave Yuanna komt nieuw op een grote universiteit. Hier verliest ze de braafheid door haar kamergenoot, wat haar tot verslavingen en problemen doet leiden.

    Sorry, klinkt een beetje te cliché naar mijn mening.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Die puurheidsring en het brave meisje komen me zeer bekend voor van Unpure Mind. Het is niet de bedoeling dat je ideeën gaat jatten ...


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    De puurheidsring ken ik inderdaad ook van Unpure mind, maar dit verhaal loopt anders. Deze kant is meer gebazeerd op de film American vergin. Het heeft er slecht weinig van weg, en zal ook echt nooit verhalen willen na-apen.

    Maar als het gebaseerd is op American virgin aap je toch ook een idee na? (no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    Maar als het gebaseerd is op American virgin aap je toch ook een idee na? (no_chears)


    +1.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik aap niets na, ik bazeer het erop. Mijn idee is erop gezet. Na apen zie ik eerder van het verhaal precies hetzelfde volgen, wat ik niet ga doen.

    Writeshan schreef:
    Ik aap niets na, ik bazeer het erop. Mijn idee is erop gezet. Na apen zie ik eerder van het verhaal precies hetzelfde volgen, wat ik niet ga doen.


    Maar je 'neemt' delen van een verhaal om je eigen verhaal te schrijven. Very smooth. I call it; 'Copycattery'.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Zo lang ik niets hetzelfde doe kopiër ik niets.

    Nou, je bent er niet origineel mee. En ook kleine dingen kopiëren is en blijft kopiëren. Maar goed, veel succes ermee.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    uhm...
    ik wil niet veel zeggen maar ik heb ook verhalen geschreven die gebaseerd zijn op andere boeken
    en veel mensen vonden de manier waarop ik schreef heel leuk
    ach als ze toch wilt schrijven, laat haar dan


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    StillBored schreef:
    uhm...
    ik wil niet veel zeggen maar ik heb ook verhalen geschreven die gebaseerd zijn op andere boeken
    en veel mensen vonden de manier waarop ik schreef heel leuk
    ach als ze toch wilt schrijven, laat haar dan


    Als ik weet dat iets van een boek/film af komt, en ik ken het origineel, hoeft het niet meer.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Necrophiliac schreef:
    (...)

    Als ik weet dat iets van een boek/film af komt, en ik ken het origineel, hoeft het niet meer.

    dat is dan jouw mening, er zijn mischien ook mensen die het wel willen lezen hoor


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Guys...
    No hate, just love here at Q.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Guys...
    No hate, just love here at Q.

    amen x)
    I don't hate,
    ik zeg gewoon normaal mijn mening ;x


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.