• Max is een eenzame jongen van 9 jaar oud met een groot voorstellingsvermogen. Als hij na een ruzie met zijn moeder wegloopt, vindt hij een bootje en gaat varen. Hij bereikt de oceaan en komt aan bij een eiland waar eigenaardige monsters wonen die hem willen opeten. Hij overtuigt ze ervan dat hij een koning is met magische krachten en ze benoemen hem tot hun koning.


    Ik heb zo veel reclame van die film gezien en ik wíst dat ik het ergens van kende, maar waarvan?
    Dus net heb ik 'm gegoogeld en dit plaatje aan mijn moeder laten zien, uit het boek waar het op gebaseerd is. Zij riep meteen 'Max en de maxi-monsters!' en toen wist ik het weer: vroeger heb ik dat boek gelezen en ik was er zo'n fan van!
    En nou is het verfilmd en het boeit me niet dat het een kinderfilm is, ik wil 'm zien x'D
    Screenshot van de film

    Nog meer mensen die de film hebben gezien, hem willen gaan zien en/of het boek hebben gelezen? Dit is echt jeugdsentiment voor mij :'D


    I clicked my heels and wished for you.

    max en de maxi-monsters, dat klinkt gewoon vet:Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb hem gezien. Hij is echt supermooi en schattig, ook wel zielig, maar dat komt door iets wat ik erover had gelezen enzo.
    Het is echt een aanrader. :3
    maar ik heb het boek niet gelezen x:


    There are several things that I have been doing wrong.

    Hier is al een topic over 8-) Over de film dan..

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=52368

    [ bericht aangepast op 7 maart 2010 - 12:56 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Currahee schreef:
    Hier is al een topic over 8-)

    serieus? Ik had er nog naar gezocht. Heb je een link? Dan sluit ik deze.


    I clicked my heels and wished for you.

    Link staat in 't bovenstaande bericht :'D Bekijk zelf maar of je 'm wilt sluiten of niet! Het hoeft ook niet per se


    "I shut my eyes in order to see.'

    Haha, oke. Ik sluit deze wel ^^


    I clicked my heels and wished for you.