• Ik verveel me en heb zin om een paar verhalen te lezen. (A)
    Ik lees alles behalve de dingen die ik niet lees. xD
    Onder dingen die ik niet lees vallen:
    -Justin Bieber of andere verhalen over bekendheden.
    -16+ verhalen
    -verhalen die me niet aanspreken, niet origineel zijn of in een vreselijke schrijfstijl worden geschreven.
    Geef in je reactie een linkje naar je verhaal en je maakt me helemaal blij. :D


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Wow, weer leuke story's. :D
    Ik heb een abbo genomen op I studied at what I believe they call the University of Life, bij de rest heb ik nog niet alles gelezen, wat ik snel ga doen als ik terug kom van een middagje shoppen. (A)
    SOS Odio wordt het helaas niet, de schrijfstijl spreekt me niet echt aan, sorry.(A)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Saepe schreef:
    (...)
    Hmm. Sorry, ik denk dat ik iets tegen verhalen over programma's heb, maar ik kan mijn hoofd niet bij dit verhaal houden. Je schrijft wel mooi, dat moet ik je nageven.

    wisten jullie dat je vette vingers kan krijgen als je kokos eet? ik zit hier kleine stukjes te eten en merkte daarnet opeens dat ik mijn vaders toetsenbord geen eer aan doe door er met vette vingers te tikken. xD


    Dank je : D
    Geeft niet hoor, het was gewoon een ideetje (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ben na 1 jaar niet schrijven weer begonnen [:
    't is een Edward Cullen lovestory, maar wel orgineel.
    Heb nog niet veel hoofdstukken maar probeer er elke dag aan te werken.
    'K hoor graag wat je er van vind


    You are the beauty in my life - a Edward Cullen love story.


    its better to be hated for who you are, than to be loved for who you are not.

    Deal.
    Verhaal voor school, thema 'noodlot'.
    Laat maar weten wat je ervan vindt ;)


    Laugh If You Love Your Life <3

    Het Doolhof

    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders als ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/Avontuur
    ~ Liefde & vriendschap


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hi, kan je deze Bieber story lezen en een abo nemen? klik!
    Het gaat over een meisje dat haar verleden probeert te ontvluchten, maar het lukt niet. De gevoelens worden echt mooi opgeschreven, het hele verhaal is eigenlijk mooi geschreven en hij heeft niet al te grote deeltjes (:
    Sorry als je niet van reclame houd of ik je tijd verspil! x


    Keep on moving like you did last summer.

    je zou even op mijn profiel kunnen kijken:)


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik beloof het!
    [url]http://www.quizlet.nl/stories/41250/ik-beloof-het/
    [/url]Rozanne gaat een leuke maar vooral verwarrende zomer tegemoet. De belofte waar ze ooit lachend mee ingestemd had. Was nu een groot probleem geworden. Het zat haar en Jordi de hele zomer al dwars. Het was oneerlijk, maar ze konden er niets aan doen. Ze konden niet tegen Jasmijn op, of toch wel? Een groot probleem word het helemaal als ze onverwachts op vakantie gaat. Samen met Jordi maakt ze een plan, een plan om Jasmijn te laten zien wat ze er van denken. Dan is er ook nog een onbekende sms’er die haar steeds sms’t en zegt dat hij haar leuk vind. Rozanne vind het leuk en merkt dat ze er steeds naar uitkijkt. Het word een zomer met verschillende gevoelens, gedachtes en emoties..


    real girls aren't perfect and perfect girls aren't real.