• Ik verveel me en heb zin om een paar verhalen te lezen. (A)
    Ik lees alles behalve de dingen die ik niet lees. xD
    Onder dingen die ik niet lees vallen:
    -Justin Bieber of andere verhalen over bekendheden.
    -16+ verhalen
    -verhalen die me niet aanspreken, niet origineel zijn of in een vreselijke schrijfstijl worden geschreven.
    Geef in je reactie een linkje naar je verhaal en je maakt me helemaal blij. :D


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.



    Onbekende personen, romantiek, drama, thriller, avontuur.
    Rose, een 17-jarige prinses van Norfolk, is het zat zich altijd netjes te moeten gedragen en te houden aan alle regeltjes.
    Dean, de bijna 18-jarige prins van Rixdorf moet op een zoektocht voor een vrouw en gaat op reis.
    Deze twee tieners van adel ontmoeten elkaar, ze horen vijanden te zijn,
    maar alles loopt anders dan geplant.
    Wat gaan de twee doen in de fantasiewereld die in een hevige
    oorlog verwikkeld is?

    Put your faith in what you most believe in
    Two worlds, one love
    Trust your heart
    Let fate decide
    To guide these lives we see


    Een sneak peak.
    Ze haalde haar schouders op en keek me uitdagend in de ogen. ‘’Raad eens. Jij hebt geen manieren mannetje.’’
    Ik knikte langzaam. ‘’Oh ja. Nu snap ik het.’’ Ik grinnikte en pakte haar hand. Ze leek even verbaasd. Zo verbaasd, dat ze geen tweede poging deed om zich los te maken.
    ‘’Het is soms gewoon schattig hoe brutaal jij kunt zijn dame.’’ Zei ik plagerig. Ze staarde me in de ogen en keek me weliswaar arrogant aan. Ze zei niets, dus vervolgde ik mijn zin. ‘’Heel schattig hoe je het probeert.’’ Ik trok haar dichter tegen mij aan. ‘’Maar helaas kun je er niets van, Rose.’’
    Plotseling hoorde ik voetstappen in de richting van de hut. Rose trok zich vluchtig los en luisterde scherp. Ik hoorde stemmen met een lage klank. Het was een groep mannen. Althans, dat vermoedde ik.
    ‘’Ze moet hier ergens zijn.’’ Hoorde ik een stem zeggen. Ik fronste mijn wenkbrauwen en keek naar Rose, die keek mij voor het eerst met grote ogen aan. Het leek haast alsof ze bang was.




    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Guardian angels aren't supposed to fall in love
    Het was een doodnormale dag in Jane city, tot er een meisje geboren werd.Het was niet de bedoeling, ze waren op weg naar Lane city om daar nog een week te verblijven voor het kleine meisje ging geboren worden. Tenminste dat was het plan. Onderweg kon de kleine meid niet meer wachten en besloot ter wereld te komen. Haar ouders waren van plan om een naam te kiezen, enkele dagen voor dat hun dochter geboren werd, maar het was nu echt tijd om een naam te kiezen. Ze kozen voor Jane. Als eerbetoon aan Jane city.

    Jane was niet zoals alle meisjes, ze was een beschermengel. Beschermengelen leven niet lang en sterven als degene hen niet meer nodig had. Daarom hechten beschermengelen zich nooit aan mensen. Maar wat als Jane verliefd wordt op een jongen en ze, als haar ouders haar niet meer nodig hebben, niet wil sterven?
    -> onbekende personen

    I do this for you big brother
    Sara was een vrolijk meisje zonder zorgen. Tot die dag, die ene dag die haar leven verwoeste. Ze had een ongeluk toen haar broer haar wegbracht naar school. Haar broer stierf, zij niet.
    Ze was populair, maar na het ongeluk werd ze een nerd. Ze verwerkte alles door muziek en leren. Ze verstopte zich achter een bril en haar piano. Stiekem schrijven haar ouders haar in voor : Sing your dream een wedstrijd, waar een bekende producer een nieuwe artiest zoekt. In de Jury zetelen onder andere Sylvia Van Driessche, Anouk, Alice Raven Blaine-Martel , Christofer Drew Ingle, Daniel Charles Gryfter en Carie Underwood. De presentatoren zijn Koen Wouters en Kris Wouters. Zal ze haar verleden achter haar kunnen laten en de wedstrijd winnen?
    -> Onbekende personen ( bekende personen spelen een bijrol maar komen er amper in, gewoon als jury)

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 17:28 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    *neemt abbo op behind the mask*
    goed verhaal. :)

    *maakt bladwijzer voor hoofdstuk drie van Black snow*
    Die lijkt me best leuk, bekijk ik later wat meer.

    *gaat Guardian angels aren't supposed to fall in love bekijken*

    blijf vooral verhalen posten! Onbekende personen, HP, Twilight, ik lees vrij veel, post dus gewoon je verhaal, grote kans dat ik een abbo neem. (A)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Sweet Dreams ~Seth Clearwater~

    Ik lig in bed,
    mijn deken over mijn hoofd getrokken.
    In mijn droom zing ik een duet,
    om ons heen vallen sneeuwvlokken.

    Jij kijkt verliefd naar me,
    en ik kijk net zo terug.
    Samen zijn jij en ik we,
    gelukkig gaat mijn droom niet zo vlug.

    Jij gaat zitten op een knie,
    en pakt iets uit je zak.
    Dit lijkt wel een fantasie,
    van de schrik ga ik vlak.

    Ik schiet overeind,
    het was maar een droom.
    Ik wil dat die droom niet verdwijnt,
    en dat heb ik zonder schroom.

    Ik kijk op,
    het is of ik dit weer verzin.
    Op mijn bureau ligt een envelop,
    er zit een briefje in.

    Op het briefje staat wat geschreven,
    en ik lees het snel.
    Ik begin te zweven,
    ik wist het wel.

    Ik laat het briefje vallen,
    en kijk uit mijn raam.
    Daar sta jij met verschrikkelijke wallen,
    wat ging het eerst moeizaam.

    Jij komt naar me toe rennen,
    en je draait me rond.
    Dankzij het briefje valt het niet te ontkennen,
    en op het briefje stond:

    Sweet Dreams, my love.
    Seth


    ~~


    Starlight, een 15 jarig meisje, is het zat om de hele tijd naar haar ouders te moeten luisteren. Ze wil haar eigen keuzes kunnen maken en dan vooral op het gebied van de liefde.
    Starlight is bijzonder. Ze is voorbestemd om later te trouwen met de koning van het dierenrijk, en dat enkel en alleen omdat zij de troonopvolgster is van het luchtrijk. Starlight wil haar ware liefde vinden, voor het te laat is, en loopt weg... Naar Amerika
    Niemand kent haar daar en dat wil ze zo houden. Een spannend avontuur begint voor Starlight, op zoek naar haar ware liefde die tegen haar kan zeggen:
    "Sweet Dreams."


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Jij leest bijna al mijn verhalen al, geloof ik. En die van Wiarda waarschijnlijk ook, dus het heeft weinig nut om die te noemen. Maar ken je Yune, our only hope van Defensive al? Die is ook heel leuk. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    *maakt bladwijzertje bij Sweet Dreams*
    leuk verhaal, eens iets anders dan een andere versie van bella, maar een andere mythe. :D

    Square schreef:
    Jij leest bijna al mijn verhalen al, geloof ik. En die van Wiarda waarschijnlijk ook, dus het heeft weinig nut om die te noemen. Maar ken je Yune, our only hope van Defensive al? Die is ook heel leuk. :'D

    Van Kippie (Wiarda) lees ik alle verhalen en van jouw lopende verhalen lees ik alleen Klaprozen niet. :$
    Yune, our only hope moet ik eens gaan lezen, volgens mij bleef ik vorige keer steken bij hoofdstuk 1, vanwege slaapgebrek. xD


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Saepe schreef:
    *neemt abbo op behind the mask*
    goed verhaal. :)

    *maakt bladwijzer voor hoofdstuk drie van Black snow*
    Die lijkt me best leuk, bekijk ik later wat meer.

    *gaat Guardian angels aren't supposed to fall in love bekijken*

    blijf vooral verhalen posten! Onbekende personen, HP, Twilight, ik lees vrij veel, post dus gewoon je verhaal, grote kans dat ik een abbo neem. (A)

    Wat denk je van GAASTFIL?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Roses from London


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Alcatraz schreef:
    (...)
    Wat denk je van GAASTFIL?

    Sorry, ik begrijp je niet helemaal. Kan je een linkje plaatsen als je een verhaal bedoelt?

    Hmm, Roses from London spreekt mij niet echt aan, sorry. (A)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Saepe schreef:
    (...)
    Sorry, ik begrijp je niet helemaal. Kan je een linkje plaatsen als je een verhaal bedoelt?

    Hmm, Roses from London spreekt mij niet echt aan, sorry. (A)

    Guardian angels aren't supposed to fall in love
    en I do this for you big brother


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Alcatraz schreef:
    (...)
    Guardian angels aren't supposed to fall in love
    en I do this for you big brother

    Ohh, ik snap hem. Ik ben blijven steken bij die info, maar ik vind het een leuk origineel verhaal. Neem een abbo als ik de info en andere twee hoofdstukken heb gelezen. (A)

    I do this for you big brother gaat het niet worden, maar dat ligt eerder aan het trauma voor zangwedstrijden dat ik heb sinds een paar jaar.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Saepe schreef:
    (...)
    Ohh, ik snap hem. Ik ben blijven steken bij die info, maar ik vind het een leuk origineel verhaal. Neem een abbo als ik de info en andere twee hoofdstukken heb gelezen. (A)

    I do this for you big brother gaat het niet worden, maar dat ligt eerder aan het trauma voor zangwedstrijden dat ik heb sinds een paar jaar.

    O, oké (:


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Saepe schreef:
    *maakt bladwijzertje bij Sweet Dreams*
    leuk verhaal, eens iets anders dan een andere versie van bella, maar een andere mythe. :D

    (...)
    Van Kippie (Wiarda) lees ik alle verhalen en van jouw lopende verhalen lees ik alleen Klaprozen niet. :$
    Yune, our only hope moet ik eens gaan lezen, volgens mij bleef ik vorige keer steken bij hoofdstuk 1, vanwege slaapgebrek. xD

    Dank je voor de bladwijzer(K)


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Kiss from a rose


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.