• Ik verveel me en heb zin om een paar verhalen te lezen. (A)
    Ik lees alles behalve de dingen die ik niet lees. xD
    Onder dingen die ik niet lees vallen:
    -Justin Bieber of andere verhalen over bekendheden.
    -16+ verhalen
    -verhalen die me niet aanspreken, niet origineel zijn of in een vreselijke schrijfstijl worden geschreven.
    Geef in je reactie een linkje naar je verhaal en je maakt me helemaal blij. :D


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Morgaine schreef:
    Kiss from a rose

    Hmm. Sorry, ik denk dat ik iets tegen verhalen over programma's heb, maar ik kan mijn hoofd niet bij dit verhaal houden. Je schrijft wel mooi, dat moet ik je nageven.

    wisten jullie dat je vette vingers kan krijgen als je kokos eet? ik zit hier kleine stukjes te eten en merkte daarnet opeens dat ik mijn vaders toetsenbord geen eer aan doe door er met vette vingers te tikken. xD


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Game of Gods Onbekende Personen
    The Polyjuice Potion Enigma[Viktor Krum] Hp inspired story
    Misschien zit er iets tussen voor je ^^

    C17 schreef:
    Game of Gods Onbekende Personen
    The Polyjuice Potion Enigma[Viktor Krum] Hp inspired story
    Misschien zit er iets tussen voor je ^^

    Ik zal de tweede eens bekijken, die ander is 16+, en tenzij ik mijn leeftijd opeens binnen een seconde met drie jaar kan verhogen ben ik dan nog te jong.
    Ik denk dat ik morgen ga lezen, ben nu te moe. :)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Saepe schreef:
    (...)
    Ik zal de tweede eens bekijken, die ander is 16+, en tenzij ik mijn leeftijd opeens binnen een seconde met drie jaar kan verhogen ben ik dan nog te jong.
    Ik denk dat ik morgen ga lezen, ben nu te moe. :)


    haha, het 16+ staat niet voor erotiek of zo hoor, meer gewelddadige scene's zoals moorden, gezien de goden niet echt lieflijk zijn xD maar het is inderdaad aan jou of je er tegen kan of niet :)

    Mijn story This is War.
    Binnenkort zullen er wel wat bekende personen in voor komen, maar niet in een liefdesrelatie van de hoofdpersoon.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    C17 schreef:
    (...)

    haha, het 16+ staat niet voor erotiek of zo hoor, meer gewelddadige scene's zoals moorden, gezien de goden niet echt lieflijk zijn xD maar het is inderdaad aan jou of je er tegen kan of niet :)

    Lieve goden, alleen het idee al. XD
    Ik zal dan ook even daar naar kijken, ik kan best goed tegen een paar lugubere momenten. :)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Omniscience schreef:
    Mijn story This is War.
    Binnenkort zullen er wel wat bekende personen in voor komen, maar niet in een liefdesrelatie van de hoofdpersoon.

    Oké, zal ik ook naar kijken. (als ik een abbo neem moet ik dan wel uit gaan kijken, dan lees ik twee story's die This is War heten. XD)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Saepe schreef:
    (...)
    Oké, zal ik ook naar kijken. (als ik een abbo neem moet ik dan wel uit gaan kijken, dan lees ik twee story's die This is War heten. XD)
    Ik noem mijn hoofdstukken gewoon 1, 2, etc. Ik weet niet of die ander dat ook doet? :'D
    Maar zo zou je het kunnen onderscheiden :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    I studied at what I believe they call the University of Life
    Nathaniel "Nate" Spencer is een levensgenieter. Hij doet alleen dingen waar hij zelf zin in heeft en laat zich door niemand anders vertellen wat hij moet doen. Audrey Roberts daarentegen is streng opgevoegd en heeft haar hele leven al laten plannen door haar ouders. Ze moet na de middelbare school Engels studeren op Oxford en daarvoor moet ze natuurlijk veel leren. Kan Nate er toch voor zorgen dat Audrey eens voor zichzelf kiest als ze elkaar ontmoeten?


    As travars

    Omniscience schreef:
    (...)Ik noem mijn hoofdstukken gewoon 1, 2, etc. Ik weet niet of die ander dat ook doet? :'D
    Maar zo zou je het kunnen onderscheiden :')

    Volgens mij doet die ander ook zo iets, maar ach, die zit al op 51, daar zou ik het toch aan moeten herkennen. XD


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Martyr schreef:
    I studied at what I believe they call the University of Life
    Nathaniel "Nate" Spencer is een levensgenieter. Hij doet alleen dingen waar hij zelf zin in heeft en laat zich door niemand anders vertellen wat hij moet doen. Audrey Roberts daarentegen is streng opgevoegd en heeft haar hele leven al laten plannen door haar ouders. Ze moet na de middelbare school Engels studeren op Oxford en daarvoor moet ze natuurlijk veel leren. Kan Nate er toch voor zorgen dat Audrey eens voor zichzelf kiest als ze elkaar ontmoeten?

    Ik zal morgen ook daar eventjes naar kijken, nu moet ik echt mijn bed in als ik morgen nog wil gaan shoppen. (:
    Op reacties na deze reactie zal ik dus ook morgen pas reageren, maar maak je geen zorgen, ik zal er echt wel naar kijken. (A)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Het gebeurde in minder dan een second, en de wereld stopte compleet. Er dook iets van vanachter Michael, en een voorwerp zoefde door de lucht, trof hem recht door de rug, door zijn hart. De punt van het voorwerp stak een beetje door zijn t-shirt, een een helderrode vlek breidde zich uit van dat punt. Mijn longen lieten alle lucht los die ze hadden, en mijn ogen vertroebelden alles. Michael keek me recht in mijn ogen, ik wist wat hij dacht, hij wist wat ik dacht, en zijn donkerbruine ogen gaven me een laatste hopeloze blik voor ze compleet zwart en leeg werden. Ze staarden in het niets, en Michael viel recht naar voor, in mijn armen, en alles rondom mij heen vervaagde. Het enige wat nu nog telde was Michael, die voor de tweede keer al, zijn laatste adem uitblies.


    Lauren is een demonenjager, een van de beste van de wereld. Alleen is ze zeker niet als alle andere; haar partner is namelijk een vampier, Michael, die tevens haar beste vriend sinds altijd is.
    Lauren en Michael zoeken het land af naar demonen, geesten en andere kwaadaardige gevallen, tot ze op een dag op een demon stuitten, die rare indrukken achterlaat. Zelfs als hij dood is, blijven ze visioenen en tekens van hem krijgen.

    Sam en Dean zijn twee demonjagers. Twee broers, met als vader de beste van heel Amerika. Ze reizen het land af, op zoek naar hun verdwenen vader, en om mysteries op te lossen. Maar op een dag is het een ander mysterie dan anders. De demon is weg, maar de plek blijft behekst. Wat als de dan ook nog te doen krijgen met een mysterieus meisje en een vampier, die het enkel moeilijker maken voor de broers? En wat als ze dan besluiten de vampier te vermoorden, wat het meisje enkel woedender maakt?
    Searching The Supernatural°


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    ‘Aw, gesneden aan papier,’ mompelde ze en hief traag haar vinger op om de schade te bekijken. Één druppeltje bloed welde op, en zette mijn keel in brand.
    Plots was ik me van meerdere dingen tegelijk bewust; ik hoorde hoe iedereen zijn adem inhield, hoorde Jasper zijn kleren kreuken, het teken dat hij in beweging kwam. Ik zag Carlisle razendsnel z’n hoofd draaien, en dat Bella niets doorhad dat ze momenteel in levensgevaar was.


    Bella wordt 18, maar bij haar feestje loopt het mis. Edward komt tot het besef dat ze beter af is zonder hem, en besluit weg te gaan. natuurlijk weten we allemaal wat er met Bella gebeurde, maar hoe zat het met Edward? hij had toch ook een avontuur, enkele hoofdstukken tussen het liefdesverhaal...?

    Chapters Between The Lovestory [Edward]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.


    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 13:11 ]


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.