Het gebeurde in minder dan een second, en de wereld stopte compleet. Er dook iets van vanachter Michael, en een voorwerp zoefde door de lucht, trof hem recht door de rug, door zijn hart. De punt van het voorwerp stak een beetje door zijn t-shirt, een een helderrode vlek breidde zich uit van dat punt. Mijn longen lieten alle lucht los die ze hadden, en mijn ogen vertroebelden alles. Michael keek me recht in mijn ogen, ik wist wat hij dacht, hij wist wat ik dacht, en zijn donkerbruine ogen gaven me een laatste hopeloze blik voor ze compleet zwart en leeg werden. Ze staarden in het niets, en Michael viel recht naar voor, in mijn armen, en alles rondom mij heen vervaagde. Het enige wat nu nog telde was Michael, die voor de tweede keer al, zijn laatste adem uitblies.
Lauren is een demonenjager, een van de beste van de wereld. Alleen is ze zeker niet als alle andere; haar partner is namelijk een vampier, Michael, die tevens haar beste vriend sinds altijd is.
Lauren en Michael zoeken het land af naar demonen, geesten en andere kwaadaardige gevallen, tot ze op een dag op een demon stuitten, die rare indrukken achterlaat. Zelfs als hij dood is, blijven ze visioenen en tekens van hem krijgen.
Sam en Dean zijn twee demonjagers. Twee broers, met als vader de beste van heel Amerika. Ze reizen het land af, op zoek naar hun verdwenen vader, en om mysteries op te lossen. Maar op een dag is het een ander mysterie dan anders. De demon is weg, maar de plek blijft behekst. Wat als de dan ook nog te doen krijgen met een mysterieus meisje en een vampier, die het enkel moeilijker maken voor de broers? En wat als ze dan besluiten de vampier te vermoorden, wat het meisje enkel woedender maakt?
Searching The Supernatural°
Maybe we should doubt our fears instead our dreams.