• een paar goede redenen waarom ik nu zou gaan moeten slapen.
    Ik kan mezelf niet van de computer wegslepen, zielig he.
    En morgen moet ik vroeg opstaan.. maar quizlet is te verslavend. x'd

    Jullie ook wel eens 10x per dag zulke dillemas? (:

    OH En ik heb vandaag trouwens een nieuwe koptelefoon gekocht, rood met wit, en een witte ster, heel vet.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Als je nu niet gaat slapen zie je er morgen niet uit en kom je dadelijk nog de liefde van je leven tegen die voor je weg rent omdat je er zo uit ziet.

    Nee ik heb geen goede reden,die zijn er ook niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Omdat je morgen ochtend er niet uit ziet als je zo vroeg uit bed moet? Dan heb je wallen van hier tot Tokio..

    Oke ik heb geen idee, laat naar bed gaan is gewoon veel te leuk. Er zijn geen goede redenen om naar bed te gaan, ook al moet je vroeg op.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    StJimmy schreef:
    Als je nu niet gaat slapen zie je er morgen niet uit en kom je dadelijk nog de liefde van je leven tegen die voor je weg rent omdat je er zo uit ziet.

    Nee ik heb geen goede reden,die zijn er ook niet.

    HAHA god hier in dit uitgestorven rattenhol wat een dorp moet zijn zeker. x3


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    nou, anders zit je daar morgen (ik weet niet waar je heen gaat) en dan val je bijna de hele tijd om van de moeheid, en uiteindelijk houd je het niet meer uit en dan val je echt in slaap. En dan krijg je last van snurkheid(ja, dat is een woord) en dan ga je snurken en dan hoort iedereen dat en dan lacht iedereen je uit en dan neemt iemand er een filmpje van op en dan zet die dat op youtube en dan krijgt dat filmpje 10 miljoen views en dan word je overal nagewezen van: wow dat is dat snurkmeisje.. en dat wil je niet! zoo, best ver doorgedacht hm


    Expect the unexpected

    BadBlood schreef:
    nou, anders zit je daar morgen (ik weet niet waar je heen gaat) en dan val je bijna de hele tijd om van de moeheid, en uiteindelijk houd je het niet meer uit en dan val je echt in slaap. En dan krijg je last van snurkheid(ja, dat is een woord) en dan ga je snurken en dan hoort iedereen dat en dan lacht iedereen je uit en dan neemt iemand er een filmpje van op en dan zet die dat op youtube en dan krijgt dat filmpje 10 miljoen views en dan word je overal nagewezen van: wow dat is dat snurkmeisje.. en dat wil je niet! zoo, best ver doorgedacht hm

    HAHAHAHA hier moest ik zo hard om lachen dat ik nu wel moet gaan slapen van de moeheid van mijn lachspieren. :'D


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Als je te weinig slaapt, word je dik!
    [/ja dat is echt bewezen]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Als je te weinig slaapt, word je dik!
    [/ja dat is echt bewezen]

    Daarom ben ik dik.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Tragically schreef:
    Als je te weinig slaapt, word je dik!
    [/ja dat is echt bewezen]

    Ik word niet dikker hoeveel ik ook eet of hoeweinig ik ook slaap. x')
    maar ik ga nu en kom morgen misschien wel terug, ik luister naar badblood. 8D


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Calm schreef:
    (...)
    Daarom ben ik dik.

    Ik meen het hoor. Hier staat het ook: Klik


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ach ja,, blijf gewoon wakker.. het is weeekend joh ! Bovendien..vakantie is net begonnen, ( hier dan )

    Anders als je ecth van de pc af wil, denk dan maar dat als je nu niet van de pc er af gaat, dat je dan morgen om 06:00 wakker moet worden,, serieus..dat wil je niet meemaken..je voelt je dan de hele dag KUT.

    xoxo


    I will be.

    Tragically schreef:
    Als je te weinig slaapt, word je dik!
    [/ja dat is echt bewezen]


    Omg,, voortaan 19:00 in bed..moet echt afvallen.


    I will be.

    Tragically schreef:
    (...)
    Ik meen het hoor. Hier staat het ook: Klik


    Geloof er niks van. (": (niks tegen jou ofc)


    Numbers.

    Aguilera schreef:
    Ach ja,, blijf gewoon wakker.. het is weeekend joh ! Bovendien..vakantie is net begonnen, ( hier dan )

    Anders als je ecth van de pc af wil, denk dan maar dat als je nu niet van de pc er af gaat, dat je dan morgen om 06:00 wakker moet worden,, serieus..dat wil je niet meemaken..je voelt je dan de hele dag KUT.

    xoxo

    ... ik MOET morgen ook 6 uur opstaan. x')


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Ugh ik haat mezelf nu ga ik echt weg.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Zou ik je wegpesten? (krul)


    "Ignite, my love. Ignite."