• duss.. de klas moest nablijven, op een paar na, waaronder ik. aangezien ik stil was, omdat ik geen zin had na te blijven.

    ik liep de trap af, en ik kon de klas zien achter de ramen, dus ik zo zwaaien en lachen van ''lekker voor jullie''. maar een ''vriendin'' van mij is echt braaf enzo, nooit nablijven, nooit stoute dingen, maar die moest ook nablijven terwijl ze niks had gezegt in de les, nja nouen.

    anway, ik was thuis, paar minuten later komt die ''vriendin'' aan de deur omdat we hadden afgesproken. begint ze te vertellen dat bijna de hele klas op me zat te schelden van ''schijnheilige kutturk'' lol. dat ben ik wel gewend en dat is allemaal een grapje, dus ik vond het wel grappig.

    komen 2 vriendinnen de dag erna naar me toe, vertellen ze me dat die ''vriendin'' bij het nablijven had gezegt dat ik een schijnheilige turk was. echt WTK?! zij zegt zoiets nooit, en ze heeft dus tegen me gelogen en dat alsof ik bevriend met haar ben. (eigelijk mag ik haar sws niet lol). en joh, ik wou haar eigelijk helemaal kapot maken, maar de dag erna zat ik de hele dag met haar opgescheept in Lille, Frankrijk. Dus ik dacht, laat maar hangen anders zit ik daar de hele dag mee vast. pff

    maar ik weet dat ik makkelijk van haar kan winnen, aangezien zij om de kleinste kut dinger moeilijk gaat doen. en toen we een ''discussie'' hadden, en ik aan het winnen was, hield ze haar bek dicht. de les erna kwam ze naar me toe ''sorry sem'', ik heb haar uitgelachen maarja :')

    echt serieus :') op n dag gaat ze eraan. nu heb ik vakantie, maar als ik haar weer eens zie ga ik er wat van zeggen, lol. want dit doe ik niet over msn ofzo. ze denkt echt ruig te zijn nu ze moest nablijven. jesus. en ze probeert overal bij te horen met haar kut blackberry (terwijl ze er NIKS mee doet!) en ze heeft twitter gemaakt alleen omdat de klas dat heeft en ze er ook bij wilt horen omg.

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 21:55 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Gaat ze er aan?
    Doe even normaal. Ok het is niet aardig maar breek gewoon.
    Serieus.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Gaat ze er aan?
    Doe even normaal. Ok het is niet aardig maar breek gewoon.
    Serieus.
    ik doe normaal, jesus ik ga haar heus niet neersteken ofzo.

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 21:59 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Kuuuuuuuuuuuutwijf.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ehm, je doet wel erg agressief. Het is heel schijnheilig van haar, maar daarom moet ze er nog niet 'aan gaan'?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    OMG met er aan gaan bedoel ik niet dat ik haar ga neerslaan. neem niet alles zo serieus :l
    #kuthumeur


    I live for the applause, you will die for it.

    Wat ben jij een bitch!(wbw)

    Maar ook een siesje.<3

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 22:05 ]


    everything, in time

    Crowstorm schreef:
    (...)ik doe normaal, jesus ik ga haar heus niet neersteken ofzo.

    Ik ben ook meer bang voor woorden maar ok.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Kutwijf, haha. Ik ken ook iemand die laatst ging naar Lille in Frankrijk. (krul)

    StJimmy schreef:
    (...)
    Ik ben ook meer bang voor woorden maar ok.
    ooh dat ik haar ga uitschelden? ohnee dat niet. dat begint pas als zij er mee begint.


    I live for the applause, you will die for it.