• Home made by Mayci
    Ik ben t-shirt prints gaan ontwerpen. De nieuwste (Paris,bovenaan nu)
    Denk ik te laten maken. of de andere met de eiffeltoren (de profielfoto)
    wat vinden jullie ervan?

    -Plaatjes zijn niet zelf getekend-
    -Ze zijn niet te koop (Jammer genoeg) I.V.M Copyright.-

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 17:24 ]

    Wow, echt heel mooi! (:


    Even a white rose has a black shadow.

    Je moet er mee oppassen, je mag niet zomaar tekeningen van internet halen, ze simpelweg samenvoegen, en vervolgens zeggen dat het van jou is.

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 22:26 ]


    ars moriendi

    Crowstorm schreef:
    ja uh..
    dit kan iedereen ;x

    Idd. ;x


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    classic schreef:
    Oh wat leuk!

    Maar je moet wel oppassen wil je ze gaan verkopen, omdat je die plaatjes dus niet zelf hebt getekend (;

    .


    Yo.

    Kuyt schreef:
    Je moet er mee oppassen, je mag niet zomaar tekeningen van internet halen, ze simpelweg samenvoegen, en vervolgens zeggen dat het van jou is.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Courtesan schreef:
    (...)

    Je mag de shirts/prints alleen verkopen als jij de rechten op de tekeningen hebt. Anders is er sprake van diefstal, gezien iemand anders die afbeeldingen gemaakt heeft en jij het recht op de tekening niet hebt. Dan schend je copyright en geloof me, dat is zo strafbaar als maar zijn kan. Nu je zo alleen op tumblr hebt kun je er al problemen mee krijgen, maar als je ze ook gaat verkopen, dan heb je binnen de kortste keren een rechtszaak aan je kont hangen en dan kun je een fikse schadevergoeding verwachten -tussen de 1000 en 8000 euro zo ongeveer-


    :Y)


    To infinity and beyond •

    Awww facking coowl!
    Zeker die tas!


    Jump and touch the sky.

    Ik vind ze zo mooi!


    Food.

    WOW omg,, die zijn echt zo mooi. Vooral de tweede.;)


    I will be.

    Super mooi ;D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mijn vriendin Diana (Amiya) doet ook mee.

    Ze zijn echt tof! Maar die van 'I'm cute, not?' klopt niet. Het moet zijn 'I'm cute, ain't I?' Just sayin'. :3


    your eyes are like stars in the night.