• Home made by Mayci
    Ik ben t-shirt prints gaan ontwerpen. De nieuwste (Paris,bovenaan nu)
    Denk ik te laten maken. of de andere met de eiffeltoren (de profielfoto)
    wat vinden jullie ervan?

    -Plaatjes zijn niet zelf getekend-
    -Ze zijn niet te koop (Jammer genoeg) I.V.M Copyright.-

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 17:24 ]

    Courtesan schreef:
    (...)

    Je mag de shirts/prints alleen verkopen als jij de rechten op de tekeningen hebt. Anders is er sprake van diefstal, gezien iemand anders die afbeeldingen gemaakt heeft en jij het recht op de tekening niet hebt. Dan schend je copyright en geloof me, dat is zo strafbaar als maar zijn kan. Nu je zo alleen op tumblr hebt kun je er al problemen mee krijgen, maar als je ze ook gaat verkopen, dan heb je binnen de kortste keren een rechtszaak aan je kont hangen en dan kun je een fikse schadevergoeding verwachten -tussen de 1000 en 8000 euro zo ongeveer-

    Juist ja. Daar had ik niet aan gedacht


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ik zou zeggen, doen! Want dan koop ik zeker ééntje! =D
    Op van die 'marcellekes' zou dat ook leuk staan ^^

    wat zijn 'marcellekes' eigenlijk?

    Trouwens de tekeningen en effecten zijn niet van mij zelf dus ik denk dat het misschien niet mag met copyright enzo... Maar ja ik ga het misschien nog wel uitzoeken

    Courtesan schreef:
    (...)

    Je mag de shirts/prints alleen verkopen als jij de rechten op de tekeningen hebt. Anders is er sprake van diefstal, gezien iemand anders die afbeeldingen gemaakt heeft en jij het recht op de tekening niet hebt. Dan schend je copyright en geloof me, dat is zo strafbaar als maar zijn kan. Nu je zo alleen op tumblr hebt kun je er al problemen mee krijgen, maar als je ze ook gaat verkopen, dan heb je binnen de kortste keren een rechtszaak aan je kont hangen en dan kun je een fikse schadevergoeding verwachten -tussen de 1000 en 8000 euro zo ongeveer-

    Dat zou ik net gaan zeggen. ^^
    En ik vind er vrij weinig speciaals aan, het is gewoon een plaatje van internet plukken en die op een shirt plakken, heb je zo gedaan. (:


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    2D schreef:
    (...)
    Dat zou ik net gaan zeggen. ^^
    En ik vind er vrij weinig speciaals aan, het is gewoon een plaatje van internet plukken en die op een shirt plakken, heb je zo gedaan. (:

    het is inderdaad ook meer voor de lol. ik was eigenlijk niet van plan ze te gaan verkopen. Ik wil ze eigenlijk alleen voor mij en mijn vriendinnen maken. Het was gewoon om wat leuks te doen.

    Mayci schreef:
    (...)
    het is inderdaad ook meer voor de lol. ik was eigenlijk niet van plan ze te gaan verkopen. Ik wil ze eigenlijk alleen voor mij en mijn vriendinnen maken. Het was gewoon om wat leuks te doen.

    Oh oke, ik dacht er anders over door je andere posts hiervoor. x')


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Misschien als je een andere shirtvorm neemt dat ik het overweeg te kopen, als je XL verkoopt tenminste XD


    Life is hard and then we die

    2D schreef:
    (...)
    Oh oke, ik dacht er anders over door je andere posts hiervoor. x')

    ja klopt. Ik had ook wel een beetje het idee als er veel vraag naar is te doen maar ik was ook aan het denken over de eigenaren van de plaatjes.

    PRESIDENT schreef:
    Hoe de fack doe jij dat?;o Dat is echt vet!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    PUKKELxDING schreef:
    Misschien als je een andere shirtvorm neemt dat ik het overweeg te kopen, als je XL verkoopt tenminste XD

    Look above.

    LENI schreef:
    Hoe de fack doe jij dat?;o Dat is echt vet!

    They called it Polyvore.com

    Ik vind ze echt super vet!*O*
    -is jaloers-


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Vette shirts! Maar je Engels aan de linkerkant klopt niet echt ;x


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Echt heel erg mooi :')
    Ga er mee door, zou ik zeggen ;)


    What is it, Eren?

    ja uh..
    dit kan iedereen ;x


    I live for the applause, you will die for it.

    Yah. Ik bedruk al voor mezelf t-shirts 'nzo :') Maar ik zou ze niet zomaar gaan verkopen - zie reactie Courtesan.


    "I shut my eyes in order to see.'