• Als je ieder meisje je BFF noemt heeft het toch geen betekenis meer?


    "Ignite, my love. Ignite."

    ik noem niemand BFF ;D ik geef niemand een benaming alleen de naam; vriend ;P
    of 1 iemand noemd ik; verdomd goeie vriend ;D en dat niet eens vaak.. als ik et te vaak zeg [ook al is het dezelfde persoon] vind ik het geen betekenis meer vinden.. et moet wel speciaal vinden ;D

    & en een ander noem ik gwn broer ;D maar das een lang verhaal denk ik ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ik nummer mijn vriendinnen niet, maar ik heb wel, zeg maar 'n groepje waarvoor ik -letterlijk- mijn leven zou voor geven. en neem die letterlijk maar lekker letterlijk. xD
    en dat zijn mijn beste vriendinnen, of zoals in het engels, best friends, en aangezien we toekomstplannen hebben, forever. tadaa.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    RESURGAM schreef:
    Vind ik ook.


    None but ourselves can free our minds.

    xjustxmyself schreef:
    Agree. Daarom doe ik dat ook niet :9~
    Ik noem zelfs niet vlug mensen vrienden hoor. Ik heb maar 3 vrienden (nerd)
    De rest zijn kennissen of maatjes (baby)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mee eens, dan heb je opeens 10 BFF's, en dat lijkt me onmogelijk, eigenlijk. Een of twee is genoeg.


    Destroy what destroys you.

    StJimmy schreef:
    Is ook zo,daarom noem ik niemand zo,ik vind het sowieso een vreemde benaming.

    jaa mee eens:D maar je kan wel meerdere bff's hebben:D


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Discover schreef:
    mee eens.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Veel mensen zeggen het woord: BFF zonder enige betekenis omdat ze niet weten wat echte vrienden zijn. en gebruiken het zomaar zodat ze beter over komen. Terwijl ze geen eens echt weten wat echte vrienden zijn.
    Zelfde als ik hou van je. mensen zeggen het te snel terwijl houden van moet groeien en niet na de eerste dag kan het zo zijn.

    Zo denk ik er over.


    Some angels have no wings.

    totally agree


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    RESURGAM schreef:
    Vind ik ook.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Nee, daarom noem ik maar 1 iemand zo. (baby)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    urgh, ik vind dat hele woord sowieso falen.
    volgensmij zijn echt die tutten of van die meiden van 11/12 die dat gebruiken en dan zeggen ze O MY GOD, jij bent mijn BFF, Knuffel!
    Noem het gewoon mijn beste vriend ofzo. Ga niet dat domme amerikaanse parishilton woord gebruiken:X


    Expect the unexpected

    RESURGAM schreef:
    Vind ik ook.


    Jump and touch the sky.

    RESURGAM schreef:
    Vind ik ook.